Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Barnet er nå 6 år, men vil ikke svelge paracet. Vi har prøvd med brusetabletter, smeltetabletter osv. Stikkpiller er null problem, men jeg føler han egentlig er for stor til det nå. Samtidig ser jeg jo at på apoteket finnes det styrker for alle aldre. Er det greit å bruke stikkpiller selv om han er så stor? Han har ikke problemer med å svelge til vanlig. Anonymous poster hash: c159c...fb2
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Har en 10-åring som foretrekker stikkpiller pga vanskeligheter med å svelge tabletter. Så langt har jeg ikke gjort noe med det... Anonymous poster hash: 41fda...b1e
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Finnes voksne som bruker det og, så la han nå bruker det hvis det er det han foretrekker.
Gjest Julia1984 Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Stikkpiller brukes i alle aldre....du må nesten spørre den du skal sette stikkpillen på hva som er greit !
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Han foretrekker helt klart stikkpiller så da fortsette vi med det. Ville bare lufte det her og høre hva andre mente. Anonymous poster hash: c159c...fb2
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 En anna ting. Om vi da fortsetter med stikkpiller, når bør han klare å sette de selv. Feks. du med 10 åringen, setter han de selv? Anonymous poster hash: c159c...fb2
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Til nå har jeg gjort det selv. Men tenker at om han aldri vil slutte å bruke stikkpiller, så er det kanskje en fordel om han kan lære å gjøre det selv. Men det tar vi som det kommer, vil han at jeg skal gjøre det, så gjør jeg det! Tenker at når de blir noen år eldre er det kanskje litt pinlig at mamma skal gjøre det. Anonymous poster hash: 41fda...b1e
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Sluttet da han var 2 år. Gikk over til flytende Anonymous poster hash: 022ee...0db
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Har forresten prøvd flytende, tabletter og brusetabletter. Han er veldig var for smaker, så dette fungerer ikke hos oss. Håper selv at det går seg til etterhvert! Anonymous poster hash: 41fda...b1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå