Gå til innhold

FOTBALLFRUE! Ser ikke problemet med å legge ut et slik bilde 4 dager etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fokuset mitt etter JEG fikk barn, var ihvertfall ikke kroppen min, og det og vise den frem til andre... merkelig prioritering syns nå jeg.

Anonymous poster hash: 60f1e...bbd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg nekter å tro at noen er så dumme at de velger å slanke seg under svangerskapet! Jeg gikk selv gravid som tenåring (19 vel og merke ;) ) og la på meg 26 kg og fikk en haug av strekkmerker pluss hengemage. Det er snart 5 år siden og det var like mange bloggere jeg kunne sett opp til da, men jeg sammenlignet ikke meg selv med de. La nå dama legge ut så mange bilder hun orker. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å la seg provosere av henne. Hun har like god grunn til å være stolt av kroppen sin som alle oss andre! Anonymous poster hash: 1376f...356

Mange som slanker seg under svangerskapet pga at en blir mer bevisst på hva en spiser.

Skrevet

gjør meg ingenting at hun legger ut dette, men å bli hyllet med at det lønner seg å trene masse og så og si være på diett hele svangerskapet er litt mer kritikkverdig.  Man vet jo ikke hvordan ungen vil ha det etterhvert. Nå er hun frisk sikkert, men vet ikke hvordan dette har påvirket henne i magen.  Anonymous poster hash: 5cb1a...53b

Jenta hennes ble født til termin. Hun var skarve 47 cm lang og 2700 gram. 200 gram lettere og hun hadde ikke fått forsikring før fylte to år. Det er jo rimelig spesielt. Anonymous poster hash: 9cbd9...d89

Jeg var 52 cm og 2480 gram etter min mor hadde bært meg frem, vi er alle forskjellige.

Anonymous poster hash: fee49...da7

Skrevet

Jeg nekter å tro at noen er så dumme at de velger å slanke seg under svangerskapet! Jeg gikk selv gravid som tenåring (19 vel og merke ;) ) og la på meg 26 kg og fikk en haug av strekkmerker pluss hengemage. Det er snart 5 år siden og det var like mange bloggere jeg kunne sett opp til da, men jeg sammenlignet ikke meg selv med de. La nå dama legge ut så mange bilder hun orker. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å la seg provosere av henne. Hun har like god grunn til å være stolt av kroppen sin som alle oss andre! Anonymous poster hash: 1376f...356

Mange som slanker seg under svangerskapet pga at en blir mer bevisst på hva en spiser.

Ikke glem dårlig selvtillitt og misnøye over den forandrede kroppen, som resulterer i svangerskapsdepresjon, hvor matlysten forsvinner,,,

Anonymous poster hash: 60502...64c

Skrevet

Ta Linni Meister da som et mot eksempel. Denne dama lever omtrent av kroppen sin! Hun er tynn som en sil med innovermage, sprettrompe og altfor store silikonpupper. Rekordmange forsider på FHM og elsker å vise seg frem osv. Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men denne gøamourmodellen har et sunnere forhold til kropp enn fotballfruen. Etter keisersnittet sitt postet hun et bilde iført nettingtruse, store bind og sykehusskjorte. Bustete på håret, men lykkelig mamma. Tynn som en sil fremdeles ja, men det var aboslutt ikke fokuset! Jeg sier ikke at fotballfruen ikke skal være stolt over kroppen sin, men å i det hele tatt komme på det og bry seg om den så kort tid etterpå en fødsel er litt forstyrrende. Male et slikt glansbilde som ikke er forenlig med normalen og virkeligheten er skremmende! Nei, jeg er ikke overvektig og jeg er en pyntedukke ut av en annen verden, men fire dager etter en fødse burde ikke det være fokuset. Å være sexy mamma er ikke første pri. når jeg har satt et barn til verden!

Nei, gi meg heller en glamourmodell som spiser pizza og sjokoladeboller enn en mamma som har behov for å eksponere kroppen sin fire dager etter fødselen kun for å vise hvor tynn hun er. Å hun lurer på hvorfor folk tror hun har spiseforstyrrelser ennå?!

Signerer denne. Tenkte også på det bildet Linni Meister la ut rett etter KS. når jeg så det bildet av fotballfrue. Var mye kulere og mer realistisk. 

Anonymous poster hash: dca7b...048

Skrevet

Slutt med å åpne tråder, og viktigst, slutt å klikke på bloggen. Da er hun snart historie. At dere bruker tid på sånt...

Anonymous poster hash: 078ba...95e
Skrevet

Nei, kroppen er ikke fin, nå må folk slutte å si at "alle kan se at hun har fin kropp". Jeg synes hun ser syk, underernært og senete ut, ærlig jabba. Har jeg vært mann ville jeg ha syntes det hadde vært ekkelt å ta på noe så beinete, takler ikke beinete menn heller. Jeg liker mer formfulle og frodige kropper jeg.

Anonymous poster hash: 0f79d...774

Skrevet

Det er helt greit for meg. Jeg er verken sjalu og klarer å se igjennom fasaden til rosabloggere. Selvfølgelig er ikke livene deres så perfekt som de fremstiller det.

MEN jeg er redd for tenåringer og ungdom som ikke evner å gjennomskue fasaden.

Når til og med graviditet og fødsel blir i skyggen av en 'perfekt" og veldig tynn kropp er det veldig galt. Fotballfruen og andre profilerte bloggere burde tatt ansvar i forhold til at de er blitt forbilder for mange unge mennesker.

En kropp uten noen tegn til graviditet og fødsel etter 4 dager hører til sjeldenheten, og trenger nødvendigvis ikke være sunn, heller motsatt.

Skrevet

For meg er det å legge ut selvdiggende selfies, uansett hva settingen er, like pinlig avslørende som å sitte på bussen og pelle seg åpenlyst i nesa. Ukultur.

Anonymous poster hash: 55511...675
Skrevet

Fotballfrue er en forretningskvinne til fingerspissene, og er svært dyktig til det hun gjør. Hun lever av reklameinntekter og adlinks på bloggen sin. All mediaoppmerksomhet gir flere klikk på bloggen og flere penger i banken.

Jeg håper i hvertfall det er grunnen til at hun tok undertøysbilde av seg selv 4 dager etter fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...