Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Er det så gjevt som alle interiørbloggene viser eller er det bare oppskrytt såpe liksom? Så de hadde såper, kremer, vaskemidler og skyllemiddel i en butikk jeg var i, men pga prisen gadd jeg ikke kjøpe før jeg har fått bekreftet eller avkreftet ryktet Anonymous poster hash: 04f54...fdd
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Jeg tror neppe de er bedre enn Omo... Anonymous poster hash: 4feb0...f0c
Ooops I did it AGAIN Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Jeg aner ikke. Kikket på skyllemiddel en gang, men jeg kjøper heller Softlan på tilbud til 10 eller 20 kroner fremfor et til 180...som varer like lenge.
skjotta Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Jeg liker noen av produktene selv om interiør er ett fremmedord for meg. Jeg har vaskemiddel og skyllemiddel som jeg bruker på sengetøy. Det hender også at jeg kjøper håndsåpen og synes den er både dryg og god. Vaskemiddel kjøper jeg ikke fordi jeg synes grønnsåpe lukter bedre på gulvet ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Jeg er ingen blogg leser men for en stund siden kjøpte venninna mi til meg vaskemiddel til klær og tøymykner. Jeg prøvde begge. Badet mitt luktet i flere dager Lavendel, og sengetøy luktet ei hel uke når jeg satte det på. Da bestemte jeg meg for å se hva mer som finnes der ute av Durance. Kjøpte meg lys med Lavendel lukt, oppvaskmiddel ( Zalo er kastet og aldri brukt siden ), såpe og vaskemiddel for hus. Før brukte jeg Ajax såpe til gulvet, nå bruker jeg Durance, elsker lukten av nyvasket hus med den. Brukt Durance lenge nå, og aldri kommer jeg til å kjøpe Omo eller Softlan, kan ikke sammenlignes. Greit, Durance vaskemiddel koster 189,- flaske, men skal brukes kun en kork på vask, og jeg har de lenge. Jeg anbefalte det til mine venner, og de bare skryter den opp, aldri hatt lignende. Personlig syns jeg at Lavendel er den beste. Anonymous poster hash: 27aca...294
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå