Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Forstår hun har lagt ut et bilde, 4 dager etter fødsel. Men finner det ikke... Anonymous poster hash: eab83...69d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Facebook Anonymous poster hash: 15d21...194
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Instagram Anonymous poster hash: 479f3...1dd
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1456716_726040374091025_219498977_n.jpg Anonymous poster hash: 9818f...ec4
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Ser det ikke der heller.... Anonymous poster hash: eab83...69d
Tired mama Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 For sent for henne å slette, det ligger allerede ute på forskjellige nettaviser/-blader. http://www.seher.no/kjendis/se-fotballfrues-superkropp-4-dager-etter-f%C3%B8dselen-67838
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Det lå på facebookveggen hennes så hun har nok slettet det. Skjønner godt at hun gjorde det, for hun fikk mye pepper og på facebook kan hun ikke redigere vekk de kommentarene hun ikke liker på samme måte som hun kan gjøre på bloggen... Anonymous poster hash: 8cf16...8f6
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Hun har fjernet det fra fjaseboka ja. Samme med Instagram, Twitter vet jeg ikke, men regner med det. Anonymous poster hash: a891a...0ec
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Synes den push-up bh'en så skikkelig ubehagelig ut på melkesprengte pupper, men ellers ser hun jo fantastisk ut til nettopp å ha født. Det er ikke vanlig å se sånn ut altså, Linni sitt bilde er vel mer normalt.. http://linni.blogg.no/1252589106_dagens_outfit_bl_syke.html Anonymous poster hash: 8cf16...8f6
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Kanskje hun fikk seg en liten vekker? Det er jo bare å håpe:) Kropp betyr ikke alt! Anonymous poster hash: c615f...ef5
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Det ligger da på instagram? Sjekket nå og det var der fortsatt Anonymous poster hash: ae663...4c2
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Oppvekker? Det handler om omdømme, verken mer eller mindre. Anonymous poster hash: 6b0f0...361
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #13 Skrevet 29. november 2013 Leste at jordmødre mente bildet måtte være veldig photoshoppa eller tatt før fødsel. Livmora er fortsatt stor 4 dager etter fødsel, og da er det ikke mulig å se slik ut. Fanteri og bedrag tipper jeg. Bildet er ikke tatt etter fødsel.. Anonymous poster hash: 97845...200
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #14 Skrevet 29. november 2013 Mulig hun har "tatt til vettet".. Man er jo litt desorientert og korttenkt,- på mange måter, rett etter fødsel. Jeg hadde glatt akseptert en "unnskyldning" fra hnenn om hun hadde kommet med at det VAR litt korttenkt.. Ingenting galt i og være stolt over og komme seg raskt etter fødsel..Samme hva man sier, så tyder det på at man har gjort noe riktig. At magen er kommet seg så på plass er nok gener, godt trent start og at hun skulle bruke et slitk "belte" som får mage og livmor til og trekke seg sammen fortere. Har hørt at det faktisk har hjulpet mye hos et par stykker... Nå har jeg også et konkret eksemper på ei som fødte, og dagen etter, da jordmor kom og skulle kjenne på livmor (når de presser og klemmer for og kjenne om ting går "rett vei" mtp dette og blødnigner ikke minst") så kunne ikke JM finne livmmora. Den hadde trekt seg sammen umiddelbart..Dette kan være tilfelle hos fotballfrue også.. Nok om det. Det ER lov og være stolt ove rhva man har oppnådd, hun har ikke fått det "gratis",-selv om gener spiller en stor rolle,- men det JEG Lurer på er hva hun ville oppnå md dette? Hun vil jo fremstå som en reflektert, snill og praktisk anlagt jente...Når det de siste årene har vært utrolig mye i media om alle disse supermodellene som går undertøysmodeller uker etter fødsel, og hvor "farlig" det er for hormonbombene blant "normale" nybakte mødre og se og lese om slikt, så er det LITT rart at hun ikke har tatt det til seg... Ikke misnt alle de som går gravide og sliter med vekt....Da kan det jo gå utover ufødt barn at de ukritisk begynner og trene og spise lite for og PRØVE og bli som disse.... Et blogginnlegg hvor hun SKRIVER om det som har skjedd, og at hun er fornøyd og føler det er takket være egen innsats, DET hadde vært helt greit. Og som den offentlige person hun er så er hun i tilleg "forpliktet" til og komme med at det NORMALE er og IKKE se ut som man aldri har gått gravid, så kort tid etter fødsel.... Og at det kanskje er emd på og gjøre henne enda mer stolt og takknemmelig... Jeg er selv kjemestolt over og ha greid og gå opp bare 10kilo som andregangs, mot 42 kilo første gang. takket være sunnere kosthold og trening før og under hele svangesrkapet.. Det var virkelig kun egen innsats der. Mot mammabukser i 6mndr etter førstemann, kom jeg inn i jeans fra FØR første graviditet på vei hjem fra sykehuset med andremann. Men og legge ut bilder av det, vise det frem, det blir jo bare helt feil.Nå har jeg ekstremt lite behov for fokus på meg selv, men jeg forteller gledelig om min erfaring med aktiv graviditet vs inaktiv, og hva jeg oppnådde fysisk med og gjøre sånn og sånn..Til inspirasjon for andre bl.a..Men bilder? Det er DER hun trår feil, Kropp er veldig individuelt, og hvordan kroppen reagerer på graviditet er også individuelt. OG selv om jeg oppnådde MYE under andre graviditet, så ser jeg på langt nær så smashing ut som fotballfrue, men i forhold til MITT utgangspunkt, så ser jeg BEDRE utt enn før jeg fikk barn....Det gjør kanskje ikke hun? Og kvinner som hadde et enda dårligere utganspunkt enn meg, kan jo få enda større forbedringer etter fødsler enn hva jeg fikk, men i forhold til mange sin standard ha styggere kropp" enn meg..Men altså likvel oppnådd MER enn hva jeg gjorde gjennom trening og kosthold..Dette ble dårlig forklart, håper noen skjønner tegninga.. Kort sagt. Det er lov og være stolt og skryte over sine "prestsjoner";- iallefall når man faktisk har JOBBET for det! Men og vise det med bilder, når man VET at man har en kropp mange ser opp til i utgangspunktet, og man i TILLEGG er i en situasjon med mange andre som er på sitt "svakeste" punkt i livet mtp selvfølelse......det er og gå over streken. Og det betyr at man ikke tar det ansvar de har "pålagt seg selv", gjennom og gjøre seg offetnlig som hun har gjort med år som blogger... Selv om media fortsatt har bildene hennes på trykk, OM har hun valgt og slette det fra sine "private" sider (blogg, face osv) så synes jeg det "tilgir" mye...Igjen, rett etter fødsel er opp- og nedturene store. Alt går i surr, og ingen kan vel skryte på seg og være på sitt mest fornuftige akkurat der og da....Et lite innlegg som "plaster på såret" vil kanskje være til en liten hjelp til nybakte/gravide kvinner som føler press eter 4dagers bilde hennes. SOm sagt, hun har jobbet fryktelig hardt for og bli den offentlige personen hun er, og da må man ta det til etteretning og vise ansvar...OGSÅ om det innebærere og dempe selvskryt og egen meninger.....Og bare for og gjenta det, hun har lov til og skryte..Av sin egen innsats og sine gener,- men BILDER blir fort for "talende" og legger desverre mye press på en del kvinner /jenter...Man kan rope ut om janteloven, det er ikke den som er problemet her.:Det er de gravide og de nybakte mødrnee som går til dramatiske og kanskje fatale avgjørelser fordi de føler de bør se ut som/være som henne.... Anonymous poster hash: 515a9...000
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #15 Skrevet 29. november 2013 Tviler på at der er Photoshoppet, min mage er er slik 1,5 døgn etter fødsel av barn nr 3. Kjenner livmor rett over bekken men den er ikke synlig fra utsiden! Merkelig av fagfolk å uttale seg slik, vi er jo alle individuelle individ. Tåpelig! Anonymous poster hash: 1020b...272
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #16 Skrevet 29. november 2013 Jeg skjønner også godt at hun er stolt av hva kroppen hennes har vært igjennom og likevel ser flott ut. Jeg har aldri vært like mager som fruen, aldri like veltrent heller, men med 63 kg fordelt på 174 kg normalt trent kropp var jeg fornøyd før jeg ble gravid. Jeg la på meg 12 kg og alle var vekk da jeg kom hjem fra sykehuset, klart jeg var glad for det, men jeg hadde egentlig veldig lite fokus på deg. Jeg lurer på hva fruen ønsket oppnå med å legge ut det bildet, det var jo garantert bare for å vise seg, for å få skryt og misunnelse. Det kunne hun holdt seg for god til, hun er for gammel og for intelligent til å gjøre et sånt stunt, hun som selv slet med spiseforstyrrelser (som hun påstår hun er frisk fra) som tenåring må jo kunne tenke lenger enn dette... Hadde hun vært en 18-år gammel unge-mødre-blogger med intelligens som et knekkebrød kunne jeg forstått det, men det er hun ikke, og da forstår jeg ikke hva hun ville med dette bildet. Anonymous poster hash: 8cf16...8f6
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #17 Skrevet 29. november 2013 Jeg er ikke så veldig overrasket over at kroppen hennes ser slik ut rett etter fødsel. Hun er mye bedre trent enn jeg noen gang har vært, men min kropp gikk også rett tilbake til gammel fasong, med flat mage og smale hofter. Jeg synes heller ikke det er urealistisk at hun har hatt en lett fødsel og føler seg bra med nyfødt baby, jeg hadde det på samme måten. Rask fødsel, ingen sting, ingen hemoroider, masse energi og babyen sov om natten (men jeg blødde veldig, så et undertøysbilde hadde vært totalt utenkelig). Selv om det kanskje ikke er vanlig å være lite preget av svangerskap og fødsel, så er det ikke unaturlig. Hun har all rett og all grunn til å være stolt av å ha båret frem et friskt barn. Hun har også rett til å være glad for at kroppen hennes ikke er veldig forandret, det tror jeg faktisk de fleste kvinner ville vært. Det uforståelige er at hun har et behov for å dele det med hele verden, og at hun ikke forstår hvordan det får henne til å fremstå. Det er en mangel på refleksjon som det er litt vanskelig å begripe, og jeg synes dessverre det viser at kroppsfokuset hennes er alt annet enn sunt. Anonymous poster hash: 77b4a...af7
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #18 Skrevet 29. november 2013 Man så jo nesten ikke magen hennes som høygravid engang sett forfra, så synes ikke det er rart i det hele tatt at hun ser sånn ut nå. Anonymous poster hash: 8a86a...9ce
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #19 Skrevet 29. november 2013 Synes det er bra at hun la ut bildet, jeg, slik at enkelte folk kan se hvilken fantastisk effekt trening og godt kosthold har på kroppen (kombinert med gener og god helse, selvsagt), både før, etter og i forbindelse med fødsel. Når supermodeller får hets fordi de kan ta undertøysmodelloppdrag like etter fødsel, så synes jeg at fruen nå har bevist at det faktisk er mulig dersom man står på litt. Hun har jo ikke gjort noe som har skadet barnet, hun har bare holdt seg sunn, og jevnlig jobbet med å øke kroppens styrke og utholdenhet. Rett og slett gjort det en kropp ønsker at vi gjør med den, sett fra naturens side. Dersom noen fortsatt sitter og griner fordi de ikke ser slik ut selv, og får dårlig selvtillit, så er ikke det fruens skyld, og vedkommende må ta en titt på hvilke gener de har arvet med tanke på helse, hud, kroppsbygning, livmorens beliggenhet, stoffskifte osv, og deretter ta en titt på sitt eget treningsprogram og kosthold. Fruen har bare vist hvor mye fantastisk en kvinnekropp faktisk kan utføre under de rette forholdene. Flere burde strebe etter å ta i bruk kroppens iboende evner, og hjelpe miraklene frem. Jøje meg, jeg ante ikke hvem fruen var en gang før det brått raste på med tråder om henne her inne, og som den gamle kjerringa jeg er, så har jeg ingen bloggkultur. Jeg leser heller aldri kvinnemagasiner, og bloggen hennes ser ut til å være noe a la det. Man skulle tro at jenter syntes det var artig å se hvordan hun holder seg sterk. Men istedenfor så har jeg nå lest på bloggen og facebook at folk kommenterer med ufine fraser fordi hun faktisk fikk en flott fødsel, et vakkert barn, og at hun føler seg flott og vakker i barseltiden. Så mange smålige og usikre folk det finnes. Jeg er derfor nå litt overveldet over at jeg plutselig befinner meg i en tilstand hvor jeg heier på en rosablogger som jeg knapt vet hvem er. Heia fruen! Anonymous poster hash: 36a62...716
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #20 Skrevet 29. november 2013 Synes det er bra at hun la ut bildet, jeg, slik at enkelte folk kan se hvilken fantastisk effekt trening og godt kosthold har på kroppen (kombinert med gener og god helse, selvsagt), både før, etter og i forbindelse med fødsel. Når supermodeller får hets fordi de kan ta undertøysmodelloppdrag like etter fødsel, så synes jeg at fruen nå har bevist at det faktisk er mulig dersom man står på litt. Hun har jo ikke gjort noe som har skadet barnet, hun har bare holdt seg sunn, og jevnlig jobbet med å øke kroppens styrke og utholdenhet. Rett og slett gjort det en kropp ønsker at vi gjør med den, sett fra naturens side. Anonymous poster hash: 36a62...716 Ungen ble født til termin men var kjempeliten. Sikker på at det ikke er dumt å hardtrene og gå på diett hele svanngerskapet når man i utgangspunktet er radmager? Anonymous poster hash: d5da7...30e
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #21 Skrevet 29. november 2013 Synes det er bra at hun la ut bildet, jeg, slik at enkelte folk kan se hvilken fantastisk effekt trening og godt kosthold har på kroppen (kombinert med gener og god helse, selvsagt), både før, etter og i forbindelse med fødsel. Når supermodeller får hets fordi de kan ta undertøysmodelloppdrag like etter fødsel, så synes jeg at fruen nå har bevist at det faktisk er mulig dersom man står på litt. Hun har jo ikke gjort noe som har skadet barnet, hun har bare holdt seg sunn, og jevnlig jobbet med å øke kroppens styrke og utholdenhet. Rett og slett gjort det en kropp ønsker at vi gjør med den, sett fra naturens side. Anonymous poster hash: 36a62...716 Ungen ble født til termin men var kjempeliten. Sikker på at det ikke er dumt å hardtrene og gå på diett hele svanngerskapet når man i utgangspunktet er radmager? Anonymous poster hash: d5da7...30e Var ikke ungen 2.700 gr da? Like stor som min det, født to uker før termin. Og verken jeg eller barnet var underernært, ei heller hardtrening eller diett fra min side, kun gener. Og for syns skyld, så kan jeg nevne en venninne som har født fire barn, tre gutter og ei jente som nr tre, og mens guttene veide nærmere 5 kg, så veide jenta kun 2.700, til termin, vakker, nett og velskapt. Det har ikke noe med trening eller diett å gjøre, selv om jeg samtidig ikke vil blande meg inn i en debatt om hvor overdreven eller ugunstig treningen og dietten eventuelt har vært for barnet til frua. Anonymous poster hash: 8e528...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå