Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Skal det virkelig være adventskalenderen på tv2 i år?Aldri sett noe større piss på tv av julekalendre altså! Finnes jo så mange bedre, til og med Jul i Valhal som jeg overhode ikke likte! Går jo virkelig ingenting bra i år, bortsett fra The julekalender på tv2 zebra som går i en tid hvor barna ser på tv! Anonymous poster hash: 08385...2d7
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Det blir nå steikje bra det då ;D HEIA SUNNMØRE Anonymous poster hash: 9ba6e...3fb
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Det blir nå steikje bra det då ;D HEIA SUNNMØRE Anonymous poster hash: 9ba6e...3fb "heia, heia, sunnøringa går vi aldri lei a" Anonymous poster hash: 08385...2d7
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Åå, så bra! Den gikk da jeg var for ung til å se på den, men jeg hadde så lyst! Det er den med masse sveler, sant? Så kun enkelte klipp og sekunder, så jeg vil gjerne se den. Uansett hvodr dårlig folk synes den er. Anonymous poster hash: b0a3d...411
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Åå, så bra! Den gikk da jeg var for ung til å se på den, men jeg hadde så lyst! Det er den med masse sveler, sant? Så kun enkelte klipp og sekunder, så jeg vil gjerne se den. Uansett hvodr dårlig folk synes den er. Anonymous poster hash: b0a3d...411 Hehe, blir nok første og siste ganger du har lyst til å se den... Om du holder ut alle episodene Er den svelegreia! Handler rett og slett om ei ferge på sunnmøre som går frem og tilbake, drit kjedelig! Ikke lag deg for store forhåpninger til at den skal være den beste kalenderen for å si det slik! Anonymous poster hash: 08385...2d7
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Åå, så bra! Den gikk da jeg var for ung til å se på den, men jeg hadde så lyst! Det er den med masse sveler, sant? Så kun enkelte klipp og sekunder, så jeg vil gjerne se den. Uansett hvodr dårlig folk synes den er. Anonymous poster hash: b0a3d...411 Hehe, blir nok første og siste ganger du har lyst til å se den... Om du holder ut alle episodene Er den svelegreia! Handler rett og slett om ei ferge på sunnmøre som går frem og tilbake, drit kjedelig! Ikke lag deg for store forhåpninger til at den skal være den beste kalenderen for å si det slik! Anonymous poster hash: 08385...2d7 Samme sa folk om Nissene på loven også, men da den kom igjen synes jeg den var kjempegøy, selv om venner og familie slaktet den totalt. Men den har jo faktisk noe med jul å gjøre. Har den fergen det? Er det kun dem som jobber der som spiller i den? Jaja, gleder meg, jeg. Så er jeg veldig obs på at jeg blir skuffet Anonymous poster hash: b0a3d...411
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Skal skrive på bokmål så dere skjønner meg Vi på Sunnmøre synes Svelå er kjempe morsom, og vi gleder oss til det begynner på søndag Dessuten er sveler kjempe godt!! Anonymous poster hash: 9ba6e...3fb
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 TV2 ønsker visst å gå konk... Den som synes "juleferga" er morsomt burde sjekke hodet sitt hos legen, for da er det noe alvorlig galt med deg. Anonymous poster hash: f9983...d1f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Det blir nå steikje bra det då ;D HEIA SUNNMØRE Anonymous poster hash: 9ba6e...3fb Til og med min manns fam som er fra Sunnmøre syns den kalenderen er piss Anonymous poster hash: f2bbc...b67
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Skal skrive på bokmål så dere skjønner meg ;)Vi på Sunnmøre synes Svelå er kjempe morsom, og vi gleder oss til det begynner på søndag :)Dessuten er sveler kjempe godt!! Anonymous poster hash: 9ba6e...3fb Merkelig Kjenner bare en 60-70 stk på Sunnmøre og ingen av de liker den serien, selv om de fleste av de liker sveler. Hva er forresten greia ned sveler? Det smaker vaffelaktig og smaker like dårlig. Anonymous poster hash: f2bbc...b67
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Åå, så bra! Den gikk da jeg var for ung til å se på den, men jeg hadde så lyst! Det er den med masse sveler, sant? Så kun enkelte klipp og sekunder, så jeg vil gjerne se den. Uansett hvodr dårlig folk synes den er. Anonymous poster hash: b0a3d...411 Hehe, blir nok første og siste ganger du har lyst til å se den... Om du holder ut alle episodene Er den svelegreia! Handler rett og slett om ei ferge på sunnmøre som går frem og tilbake, drit kjedelig! Ikke lag deg for store forhåpninger til at den skal være den beste kalenderen for å si det slik! Anonymous poster hash: 08385...2d7 Samme sa folk om Nissene på loven også, men da den kom igjen synes jeg den var kjempegøy, selv om venner og familie slaktet den totalt. Men den har jo faktisk noe med jul å gjøre. Har den fergen det? Er det kun dem som jobber der som spiller i den? Jaja, gleder meg, jeg. Så er jeg veldig obs på at jeg blir skuffet Anonymous poster hash: b0a3d...411 Hvilken nisselov ble slaktet? Anonymous poster hash: f44ed...77c
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Den er jo hysterisk morsom, og gikk midt i fjortistiden. Hadde det mye gøy med den. Den går jo igjen sånn dann og vann, like gøy hver gang
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #13 Skrevet 29. november 2013 Den er jo hysterisk morsom, og gikk midt i fjortistiden. Hadde det mye gøy med den. Den går jo igjen sånn dann og vann, like gøy hver gang Omtrent like gøy som Abba - the movie. Anonymous poster hash: f9983...d1f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #14 Skrevet 29. november 2013 Åå, så bra! Den gikk da jeg var for ung til å se på den, men jeg hadde så lyst! Det er den med masse sveler, sant? Så kun enkelte klipp og sekunder, så jeg vil gjerne se den. Uansett hvodr dårlig folk synes den er. Anonymous poster hash: b0a3d...411 Hehe, blir nok første og siste ganger du har lyst til å se den... Om du holder ut alle episodene Er den svelegreia! Handler rett og slett om ei ferge på sunnmøre som går frem og tilbake, drit kjedelig! Ikke lag deg for store forhåpninger til at den skal være den beste kalenderen for å si det slik! Anonymous poster hash: 08385...2d7 Samme sa folk om Nissene på loven også, men da den kom igjen synes jeg den var kjempegøy, selv om venner og familie slaktet den totalt. Men den har jo faktisk noe med jul å gjøre.Har den fergen det? Er det kun dem som jobber der som spiller i den? Jaja, gleder meg, jeg. Så er jeg veldig obs på at jeg blir skuffet Anonymous poster hash: b0a3d...411 Hvilken nisselov ble slaktet? Anonymous poster hash: f44ed...77c Haha, mente selvfølgelig lÅven. Trøtt i natt, ja! Anonymous poster hash: b0a3d...411
Elina Skrevet 29. november 2013 #15 Skrevet 29. november 2013 Nei, dere som ikke liker den er vel misunnelige og sjalu Husker den serien godt, tror ikke jeg så alle episodene da den var langtekkelig og handlet mest av alt om sveler. Ja, det var vel det vi satt igjen med et forhold til nettopp sveler.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #16 Skrevet 29. november 2013 kjempe synd. bare Linus i svingen som er god nok her i år, synes de andre kanalene sender bare tull. Bra det er Håndbal Em også Anonymous poster hash: 5b866...50f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå