Gå til innhold

Nei å nei, julefergå????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal det virkelig være adventskalenderen på tv2 i år?
Aldri sett noe større piss på tv av julekalendre altså! Finnes jo så mange bedre, til og med Jul i Valhal som jeg overhode ikke likte! 

Går jo virkelig ingenting bra i år, bortsett fra The julekalender på tv2 zebra som går i en tid hvor barna ser på tv! :( 

Anonymous poster hash: 08385...2d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir nå steikje bra det då ;D

HEIA SUNNMØRE :D

Anonymous poster hash: 9ba6e...3fb
Skrevet

Det blir nå steikje bra det då ;D

HEIA SUNNMØRE :D

"heia, heia, sunnøringa går vi aldri lei a" :P

Skrevet

Åå, så bra! Den gikk da jeg var for ung til å se på den, men jeg hadde så lyst! Det er den med masse sveler, sant? Så kun enkelte klipp og sekunder, så jeg vil gjerne se den. Uansett hvodr dårlig folk synes den er. 

Anonymous poster hash: b0a3d...411
Skrevet

Åå, så bra! Den gikk da jeg var for ung til å se på den, men jeg hadde så lyst! Det er den med masse sveler, sant? Så kun enkelte klipp og sekunder, så jeg vil gjerne se den. Uansett hvodr dårlig folk synes den er. 

Hehe, blir nok første og siste ganger du har lyst til å se den... Om du holder ut alle episodene :P

Er den svelegreia! Handler rett og slett om ei ferge på sunnmøre som går frem og tilbake, drit kjedelig! :P Ikke lag deg for store forhåpninger til at den skal være den beste kalenderen for å si det slik!

Skrevet

Hehe, blir nok første og siste ganger du har lyst til å se den... Om du holder ut alle episodene :P

Er den svelegreia! Handler rett og slett om ei ferge på sunnmøre som går frem og tilbake, drit kjedelig! :P Ikke lag deg for store forhåpninger til at den skal være den beste kalenderen for å si det slik!

Samme sa folk om Nissene på loven også, men da den kom igjen synes jeg den var kjempegøy, selv om venner og familie slaktet den totalt. Men den har jo faktisk noe med jul å gjøre. 

Har den fergen det? Er det kun dem som jobber der som spiller i den? Jaja, gleder meg, jeg. Så er jeg veldig obs på at jeg blir skuffet :P

Skrevet

Skal skrive på bokmål så dere skjønner meg ;)

Vi på Sunnmøre synes Svelå er kjempe morsom, og vi gleder oss til det begynner på søndag :)

Dessuten er sveler kjempe godt!!

Skrevet

TV2 ønsker visst å gå konk... Den som synes "juleferga" er morsomt burde sjekke hodet sitt hos legen, for da er det noe alvorlig galt med deg.

Anonymous poster hash: f9983...d1f
Skrevet

Det blir nå steikje bra det då ;D HEIA SUNNMØRE :DAnonymous poster hash: 9ba6e...3fb

Til og med min manns fam som er fra Sunnmøre syns den kalenderen er piss

Anonymous poster hash: f2bbc...b67

Skrevet

Skal skrive på bokmål så dere skjønner meg ;)Vi på Sunnmøre synes Svelå er kjempe morsom, og vi gleder oss til det begynner på søndag :)Dessuten er sveler kjempe godt!! Anonymous poster hash: 9ba6e...3fb

Merkelig

Kjenner bare en 60-70 stk på Sunnmøre og ingen av de liker den serien, selv om de fleste av de liker sveler.

Hva er forresten greia ned sveler? Det smaker vaffelaktig og smaker like dårlig.

Anonymous poster hash: f2bbc...b67

Skrevet

Samme sa folk om Nissene på loven også, men da den kom igjen synes jeg den var kjempegøy, selv om venner og familie slaktet den totalt. Men den har jo faktisk noe med jul å gjøre.

Har den fergen det? Er det kun dem som jobber der som spiller i den? Jaja, gleder meg, jeg. Så er jeg veldig obs på at jeg blir skuffet :P

Hvilken nisselov ble slaktet?

Anonymous poster hash: f44ed...77c

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Den er jo hysterisk morsom, og gikk midt i fjortistiden. Hadde det mye gøy med den. Den går jo igjen sånn dann og vann, like gøy hver gang :P

Skrevet

Den er jo hysterisk morsom, og gikk midt i fjortistiden. Hadde det mye gøy med den. Den går jo igjen sånn dann og vann, like gøy hver gang :P

Omtrent like gøy som Abba - the movie.

Anonymous poster hash: f9983...d1f

Skrevet

Hvilken nisselov ble slaktet?

Anonymous poster hash: f44ed...77c

Haha, mente selvfølgelig lÅven. Trøtt i natt, ja! ;)

Skrevet

Nei, dere som ikke liker den er vel misunnelige og sjalu ;)

Husker den serien godt, tror ikke jeg så alle episodene da den var langtekkelig og handlet mest av alt om sveler. Ja, det var vel det vi satt igjen med et forhold til nettopp sveler.

Skrevet

kjempe synd. bare Linus i svingen som er god nok her i år, synes de andre kanalene sender bare tull. Bra det er Håndbal Em også

Anonymous poster hash: 5b866...50f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...