Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #51 Skrevet 30. november 2013 Hvor mange har opplevd rasisme hvis det å få dritt slengt etter seg på gata er rasisme? Hvor mange har opplevd rasisme hvis det er å få dritt slengt etter "seg og sine" i aviser og på nett? Tipper det er en forskjell der. Og til dere som sier dere kjenner mange som har blitt sjekket, ransaket eller tauet inn (eller hva det nå var) i Oslo, så lurer jeg virkelig på hva slags folk dere kjenner.. De færreste kjenner mennesker dette har hendt, tro det eller ei. Anonymous poster hash: a62e6...c0d
Sage90 Skrevet 30. november 2013 #52 Skrevet 30. november 2013 Når det kommer slike egoer til Norge og buser fram og tror dei eiger alt. Og ikkje minst slost for å få den troen ut i gatene. Sier du noe blir du stempla rasist. Reis til deiras land og gjør slik og forlang din kirke og troskap . Kor langt kommer du da ? Anonymous poster hash: ac3e0...524 Jeg bor i Oslo, noe mesteparten av Norges muslimer også gjør, og jeg har ALDRI opplevd at en muslim har prøvd å omvende meg. Så at de sloss for å få troen sin ut i gatene er totalt oppspinn. I tillegg så finnes det MANGE kirker i ulike muslimske land. Bare å bruke google liksom, er derfor det finnes.
Jallow B Skrevet 30. november 2013 #53 Skrevet 30. november 2013 Det er jo det du indirekte sier når du mener det er "rasismens" skyld at enkelte innvandrere topper statistikker. Merkelig når man ser at enkelte innvandrere jobber så iherdig at de gjerne blir prioritet selv med annen hudfarge, mens andre som topper helt andre ting plutselig legger skylden på norske arbeidsgivere for rasisme. Det er sikkert sårt for deg å se mannen din bli utsatt for "hverdagsrasisme", men de tingene du gulper opp på forumet er så langt fra virkeligheten at jeg nesten blir litt redd. Anonymous poster hash: 32d35...f6e Nei, det er det du tolker det til. Jeg sier at det må en samfunnsendring til, og at det ligger langt mer bak statistikken enn "ikke etnisk norsk." At noen misbruker ordet har jeg aldri sagt noe om. Men de tingene jeg tar opp, er høyst reelle. Hvor mange har opplevd rasisme hvis det å få dritt slengt etter seg på gata er rasisme? Hvor mange har opplevd rasisme hvis det er å få dritt slengt etter "seg og sine" i aviser og på nett? Tipper det er en forskjell der. Og til dere som sier dere kjenner mange som har blitt sjekket, ransaket eller tauet inn (eller hva det nå var) i Oslo, så lurer jeg virkelig på hva slags folk dere kjenner.. De færreste kjenner mennesker dette har hendt, tro det eller ei. Anonymous poster hash: a62e6...c0d De jeg kjenner i Oslo som dette har hendt, har jo nettopp ikke gjort noe. Feil sted til feil tid med feil hudfarge. Rett og slett. Det er ikke snakk om dritt. Se på språkbruken bare på dette forumet som er ett FORELDRE-forum. "Jeg er skeptisk til utlendinger, fordi to stk var ufine og de var mørkhuda, så ja altså, da er jeg skeptisk til alle", og folk backer det opp og sier at det forstår de. Nei, det forstås ikke.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #54 Skrevet 30. november 2013 Det er ikke snakk om dritt. Se på språkbruken bare på dette forumet som er ett FORELDRE-forum. "Jeg er skeptisk til utlendinger, fordi to stk var ufine og de var mørkhuda, så ja altså, da er jeg skeptisk til alle", og folk backer det opp og sier at det forstår de. Nei, det forstås ikke. Hva med dem som har flere negative erfaringer, inkludert voldteksforsøk, ransforsøk, etc? Har man da lov til å være skeptisk, eller mener du alle skal gå rundt i redsel for å ikke krenke slike som deg? Anonymous poster hash: 32d35...f6e
Jallow B Skrevet 30. november 2013 #55 Skrevet 30. november 2013 Det er ikke snakk om dritt. Se på språkbruken bare på dette forumet som er ett FORELDRE-forum. "Jeg er skeptisk til utlendinger, fordi to stk var ufine og de var mørkhuda, så ja altså, da er jeg skeptisk til alle", og folk backer det opp og sier at det forstår de. Nei, det forstås ikke. Hva med dem som har flere negative erfaringer, inkludert voldteksforsøk, ransforsøk, etc? Har man da lov til å være skeptisk, eller mener du alle skal gå rundt i redsel for å ikke krenke slike som deg? Anonymous poster hash: 32d35...f6e Dette har jeg også opplevd. Fra både norske og utenlandske. Jeg er ikke skeptisk til pakistanere generelt, etter to voldtektsforsøk av nettopp pakistanere. Hvor er logikken? Jeg er ikke skeptisk til somalere, selv om mannen min havnet på Ullevål med store skader etter ran. Ikke bare èn gang, men to ganger. Hvor er logikken? Jeg er ikke skeptisk til nordmenn etter å ha opplevd blind vold to ganger av norske menn på byen, X antall seksuelle trakasseringer på byen, og ett voldteksforsøk. Hvor er logikken? Ingen av disse individene er representanter for resten av millionene fra deres land. Det sier seg selv.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #56 Skrevet 30. november 2013 Drittsekker finnes i alle folkeslag. Generelt synes jeg mørkhudete menn er flinkere å hjelpe på/ av buss med barnevogn, samt reise seg for andre enn hva nordmenn er. Damene derimot er brøyt frem og drit i om de ødelegger andres ting. Opplevde å få tvillingvognen min delvis ødelagt av ei som brøytet seg innpå full buss og mente at JEG som var på fra før skulle ut! I tillegg var ungene mine oppi vogna. Hun hadde også vogn med. Har flere slike episoder som jeg ikke har opplevd av utenlandske menn eller nordmenn. Anonymous poster hash: a18e3...c4b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #57 Skrevet 30. november 2013 Det er jo det du indirekte sier når du mener det er "rasismens" skyld at enkelte innvandrere topper statistikker. Merkelig når man ser at enkelte innvandrere jobber så iherdig at de gjerne blir prioritet selv med annen hudfarge, mens andre som topper helt andre ting plutselig legger skylden på norske arbeidsgivere for rasisme. Det er sikkert sårt for deg å se mannen din bli utsatt for "hverdagsrasisme", men de tingene du gulper opp på forumet er så langt fra virkeligheten at jeg nesten blir litt redd. Anonymous poster hash: 32d35...f6e Nei, det er det du tolker det til.Jeg sier at det må en samfunnsendring til, og at det ligger langt mer bak statistikken enn "ikke etnisk norsk." At noen misbruker ordet har jeg aldri sagt noe om. Men de tingene jeg tar opp, er høyst reelle. Hvor mange har opplevd rasisme hvis det å få dritt slengt etter seg på gata er rasisme? Hvor mange har opplevd rasisme hvis det er å få dritt slengt etter "seg og sine" i aviser og på nett? Tipper det er en forskjell der. Og til dere som sier dere kjenner mange som har blitt sjekket, ransaket eller tauet inn (eller hva det nå var) i Oslo, så lurer jeg virkelig på hva slags folk dere kjenner.. De færreste kjenner mennesker dette har hendt, tro det eller ei.Anonymous poster hash: a62e6...c0d De jeg kjenner i Oslo som dette har hendt, har jo nettopp ikke gjort noe. Feil sted til feil tid med feil hudfarge. Rett og slett. Det er ikke snakk om dritt. Se på språkbruken bare på dette forumet som er ett FORELDRE-forum. "Jeg er skeptisk til utlendinger, fordi to stk var ufine og de var mørkhuda, så ja altså, da er jeg skeptisk til alle", og folk backer det opp og sier at det forstår de. Nei, det forstås ikke. For ordens skyld: jeg siktet til nordmenn (les: hvite) i siste avsnitt. At de hanker inn fargede kun på bakgrunn av utseende er jeg klar over, og enig med deg i. Opplevde endel at heller ikke kom inn på diverse utesteder, kun på bakgrunn av hudfargen. Og når jeg skriver "dritt" sikter jeg nettopp til slike diskusjoner som dette. Endel av utsagnene her er i alle fall dritt i mine øyne, om enn noe innpakket. Same shit, different wrapping. Anonymous poster hash: a62e6...c0d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #58 Skrevet 30. november 2013 Jeg er anonym nummer to i sitatet over, det glemte jeg å få med. Anonymous poster hash: a62e6...c0d
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 30. november 2013 #59 Skrevet 30. november 2013 La oss si at man blir voldtatt av en høy mann med tatovering og lyst hår. Skal man da gå rundt hele livet og tenke at alle høye lyse menn med tatoveringer er voldtektsmenn? Blir jo like logisk som å si at alle "utlendinger" er slemme og fæle fordi TO personer av annen opprinnelse enn norsk har vært ufyselige.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #60 Skrevet 1. desember 2013 La oss si at man blir voldtatt av en høy mann med tatovering og lyst hår. Skal man da gå rundt hele livet og tenke at alle høye lyse menn med tatoveringer er voldtektsmenn? Blir jo like logisk som å si at alle "utlendinger" er slemme og fæle fordi TO personer av annen opprinnelse enn norsk har vært ufyselige. Du forstår det virkelig ikke du. Jeg har blitt forsøkt kidnappet, voldtatt, banket opp, ranet, etc av innvandrere. Hvor mange innvandrere er det i Norge? Hvor mange høye, blonde menn er det? AKKURAT! Anonymous poster hash: 32d35...f6e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #61 Skrevet 1. desember 2013 La oss si at man blir voldtatt av en høy mann med tatovering og lyst hår. Skal man da gå rundt hele livet og tenke at alle høye lyse menn med tatoveringer er voldtektsmenn? Blir jo like logisk som å si at alle "utlendinger" er slemme og fæle fordi TO personer av annen opprinnelse enn norsk har vært ufyselige. Du forstår det virkelig ikke du. Jeg har blitt forsøkt kidnappet, voldtatt, banket opp, ranet, etc av innvandrere. Hvor mange innvandrere er det i Norge? Hvor mange høye, blonde menn er det? AKKURAT! Anonymous poster hash: 32d35...f6e Jeg har blitt voldtatt av en etnisk hvit nordmann, med lyst hår og blå øyne. Jeg har blitt slått ned av en annen etnisk nordmann som også var hvit, lyst hår og hadde blå øyne. Min tidligere nabo drepte en mann, han var også etnisk norsk, hvit, lyst hår og blå øyne, naboen min nå er også dette, han ble hentet av politiet for 1 uke siden etter å ha skambanket konen sin. Venninnen min var sammen med en etnisk norsk mann, han var også hvit, blå øyne og hadde såklart lyst har. Han var en psykopat, mishandlet hun, voldtok henne, låste henne inne osv. Vil dette si at alle etnis norske nordmenn med lyst hår, hvit i huden og blå øyne er voldtektsmenn, psykopater, mordere og kriminelle? AKKURAT!! Anonymous poster hash: 05181...996
Jallow B Skrevet 1. desember 2013 #62 Skrevet 1. desember 2013 Jeg er anonym nummer to i sitatet over, det glemte jeg å få med. Anonymous poster hash: a62e6...c0d My bad. Jeg ble litt dratt inn i idiotien. La oss si at man blir voldtatt av en høy mann med tatovering og lyst hår. Skal man da gå rundt hele livet og tenke at alle høye lyse menn med tatoveringer er voldtektsmenn? Blir jo like logisk som å si at alle "utlendinger" er slemme og fæle fordi TO personer av annen opprinnelse enn norsk har vært ufyselige. Du forstår det virkelig ikke du. Jeg har blitt forsøkt kidnappet, voldtatt, banket opp, ranet, etc av innvandrere. Hvor mange innvandrere er det i Norge? Hvor mange høye, blonde menn er det? AKKURAT! Anonymous poster hash: 32d35...f6e Hva har det med saken å gjøre? Igjen; er de representanter for de andre millionene som er fra samme land?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #63 Skrevet 1. desember 2013 La oss si at man blir voldtatt av en høy mann med tatovering og lyst hår. Skal man da gå rundt hele livet og tenke at alle høye lyse menn med tatoveringer er voldtektsmenn? Blir jo like logisk som å si at alle "utlendinger" er slemme og fæle fordi TO personer av annen opprinnelse enn norsk har vært ufyselige. Du forstår det virkelig ikke du. Jeg har blitt forsøkt kidnappet, voldtatt, banket opp, ranet, etc av innvandrere. Hvor mange innvandrere er det i Norge? Hvor mange høye, blonde menn er det? AKKURAT! Anonymous poster hash: 32d35...f6e Jeg har blitt voldtatt av en etnisk hvit nordmann, med lyst hår og blå øyne. Jeg har blitt slått ned av en annen etnisk nordmann som også var hvit, lyst hår og hadde blå øyne.Min tidligere nabo drepte en mann, han var også etnisk norsk, hvit, lyst hår og blå øyne, naboen min nå er også dette, han ble hentet av politiet for 1 uke siden etter å ha skambanket konen sin. Venninnen min var sammen med en etnisk norsk mann, han var også hvit, blå øyne og hadde såklart lyst har. Han var en psykopat, mishandlet hun, voldtok henne, låste henne inne osv. Vil dette si at alle etnis norske nordmenn med lyst hår, hvit i huden og blå øyne er voldtektsmenn, psykopater, mordere og kriminelle? AKKURAT!! Anonymous poster hash: 05181...996 Har du tungt for det? Det er fremdeles flertall HVITE BLONDE nordmenn her i landet, og det KAN IKKE sammenlignes med de 10% utlendingene som plutselig topper alle lister. Når 70% av familievold i Oslo er utført av utlendinger, spesielt muslimer, så betyr det jo at noe er fullstendig galt med de vi har tatt inn i landet. Anonymous poster hash: 32d35...f6e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #64 Skrevet 1. desember 2013 Hoi, for en gøy diskusjon. Nei, må vel gå og lage litt middag eller noe.. Anonymous poster hash: c57d6...b66
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #65 Skrevet 1. desember 2013 Du begynner å miste sansen for 7 MILLIARDER - 7000 MILLIONER forskjellige mennesker som du aldri har møtt? Anonymous poster hash: 5c2f6...770
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #66 Skrevet 1. desember 2013 Du begynner å miste sansen for 7 MILLIARDER - 7000 MILLIONER forskjellige mennesker som du aldri har møtt? Anonymous poster hash: 5c2f6...770 Det står UTLENDINGER! Altså I NORGE, ikke i utlandet!!! Herrefred, noen har tungt for det! Anonymous poster hash: 32d35...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå