Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Hva skal jeg gjøre med dette?Jeg er IKKE interessert i han, og jeg har avvist han gang på gang.Jeg har også sagt det til mannen men pga at mannen har den tilliten han har til meg så orker han ikke engarsjere seg seg med det.Jeg synes dette er rett og slett ubehagelig.Jeg har blitt bedt med på konserter, fester, revyer, middag og alt mulig.Får støtt og stadig snap hvor det står crazy in love with you.Dette begynner og bli for mye til meg, og det hjelper ikke noe på at mannen er borte noen dager i uken og at han er nærmeste nabo av oss Noen råd ? Anonymous poster hash: fc116...170
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 What? Noe så frekt. Hva er det med mannen din som ikke kan si til stebroren sin om at nok er nok? Når dette er så ubehagelig for deg, burde mannen være mann og si ifra. Anonymous poster hash: 7bdee...d61
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Off... gi klar beskjed! Si at dette er svært ubehagelig for deg. Hvis han ikke slutter da rr drt vel noe som ikke funker helt som det skal hos han?! Jeg hadde blitt så sint på min manns veigne også.. så slemt å respektløst å prøve seg på sin egen brors kone... Anonymous poster hash: 59da0...368
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Gi klar tale, om han ikke slutter med maset, og aksepterer at du ikke har interesse av han, så må du ty til å anmelde han for trakassering. Om han ikke klarer å ta nei for et nei, så kan det faktisk hende du må gå så drastisk til verks. Anonymous poster hash: 43d27...0f3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Off... gi klar beskjed! Si at dette er svært ubehagelig for deg. Hvis han ikke slutter da rr drt vel noe som ikke funker helt som det skal hos han?! Jeg hadde blitt så sint på min manns veigne også.. så slemt å respektløst å prøve seg på sin egen brors kone... Anonymous poster hash: 59da0...368 Jeg har prøvd å si fra. Det er noe alvorlig galt med denne mannen. Det har det tydeligvis vært siden barndommen, og det er mye sjalusi ute og går. Mannen er sint og frustrert. Vil ikke bortover til han og snakker mye nedlatende om han. Anonymous poster hash: fc116...170
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 What? Noe så frekt. Hva er det med mannen din som ikke kan si til stebroren sin om at nok er nok? Når dette er så ubehagelig for deg, burde mannen være mann og si ifra. Anonymous poster hash: 7bdee...d61 Han har også prøvd å si i fra men uten hell og lykke. Har mannen vært der på fest en kveld får jeg masse meldinger om ting som ikke er sant for at det skal ødelegge mellom oss Synes det er veldig trist for det har nesten fungert noen ganger da det har endt opp med krangling når han har kommet hjem Anonymous poster hash: fc116...170
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Gi klar tale, om han ikke slutter med maset, og aksepterer at du ikke har interesse av han, så må du ty til å anmelde han for trakassering. Om han ikke klarer å ta nei for et nei, så kan det faktisk hende du må gå så drastisk til verks. Anonymous poster hash: 43d27...0f3 Ja jeg må nok si fra om dette om det skjer igjen. Noen jeg er ganske sikker på at det gjør. Anonymous poster hash: fc116...170
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 Selv om mannen din har tillitt til deg så må han faktisk forsvare kona si som blir utsatt for ubehagelig oppførsel fra en som tilhører HANS familie. Hans familie, hans ansvar. Han må sette foten ned og si i klare ordelag at dere som familie ikke ønsker å ha noe med ham å gjøre så lenge han holder på sånn.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #9 Skrevet 28. november 2013 Uff... Regner med du har gitt klar beskjed. Han bør nok få høre det fra mannen fin også. Slutter han ikke fort, bør du anmelde han. Sånne folk er uberegnelige.... Håper det ordner sef. Anonymous poster hash: 1945d...b68
Papegøyeblomst Skrevet 28. november 2013 #10 Skrevet 28. november 2013 Jeg hadde ikke tatt fem øre for å anmelde ham for trakassering - så lenge du har mld osv som bevis. Hvis han har en type stalker-mentalitet kan dette vare i mange år, og/eller eskalere ut av kontroll.
Fero Skrevet 28. november 2013 #11 Skrevet 28. november 2013 (endret) Stemmer i med papegøyen ovenfor. Hvis stebror og ektemann blir sure over en anmeldelse kan du bare be dem drite og dra. Mannen burde støtte opp om deg, og ikke la broren sin holde på med denne trakasseringen av deg. Det er tydeligvis noe som ikke stemmer i topplokket hos denne beileren, og det skal du heller ikke ta altfor lett på. Jeg hadde ikke følt meg komfortabel med å være nabo med en slik mann når din egen mann attpåtil er borte i dager i strekk. Endret 28. november 2013 av Fero
3 i april Skrevet 28. november 2013 #12 Skrevet 28. november 2013 Hadde prøvd å få et besøksforbud. da kan han ikke ta kontakt med deg på noen som helst måte, verken via sms, mail osv.. Syns ellers at det er rart at mannen din IKKE støtter deg og tar en prat med broren. Har du prøvd å snakke med svigermor, kanskje du kan ta en prat med henne om det er mulig, så kan hun ta en prat med han
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #13 Skrevet 28. november 2013 Hadde prøvd å få et besøksforbud. da kan han ikke ta kontakt med deg på noen som helst måte, verken via sms, mail osv.. Syns ellers at det er rart at mannen din IKKE støtter deg og tar en prat med broren. Har du prøvd å snakke med svigermor, kanskje du kan ta en prat med henne om det er mulig, så kan hun ta en prat med han Som sagt så ser ikke mannen på denne person som en bror pga det er ste bror. Svigermor er utilregnelig så hun går det ikke ann og prate med. Men skal snakke med mannen når han kommer hjem i morgen og fortelle at om han ikke tar en prat med han nå så blir jeg og anmelde saken. Anonymous poster hash: fc116...170
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå