Gå til innhold

Føler meg feit fordi fotballfruen har født-MÅ LESES!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode poenger, men litt rotete?

Anonymous poster hash: ea395...59e

Skrevet

Jeg følte meg feit lenge før fotballfrue kom med bikinibildet sitt. Men det er fordi jeg er overvektig. 

Personlig hadde jeg aldri lagt ut et bilde av meg selv i undertøyet 4 dager etter fødsel, men dersom det er noe frua ønsker selv så er jo det hennes valg. Jeg ser selv ikke poenget i det. 

Anonymous poster hash: 57da3...8b1
Skrevet

Jada, haha, veldig morsomt.

En ukjent journalist som ser sitt snitt til ett lite scoop om fotballfruen. Kanskje det er du (journalisten)som har postet det her inne også?

Helt ærlig så kan jeg faktisk forstå hvorfor hun postet dette bildet. Det er slengt så mye dritt om henne her inne og på andre forum, "bare vent til ditt og datt bla bla".

Dette bildet forteller ikke meg at hun er høy på pæra eller overfladisk, det forteller meg at "payback is a bitch", og jeg unner henne å trykke den veltrente kroppen hennes opp i ansiktet til dere som har mobbet henne på nett!

Anonymous poster hash: c047d...0f2

Skrevet

Synes hun har mange gode poenger jeg.

Mye kan sies om denne fotballfrue, men at hun har et forvridd syn på kropp synes jeg det er liten tvil om.

For mange er det ikke en gang fysisk mulig å være så smale, hva om hennes datter ender i andre enden av skalaen? Vel vitende om at moren har dette fokuset?

Anonymous poster hash: ae1b0...51f

Skrevet

Veldig bra skrevet. som jeg skulle sagt det selv. essensen i kritikken fotballfruen får for dette bildet handler ikke om sjalusi for kroppen hennes. men hun er rollemodell for mange unge jenter.

Skrevet

Jeg synes også hun har mange gode poenger.. Det er synd at en som tydeligvis er ortorektiker med et sykt forhold til mat, kropp og trening skal være et forbilde og legge standarden for hvordan man skal se ut fire dager etter en fødsel..

Det er unge, påvirkelige jenter som følger bloggen hennes, og det er faktisk bare trist!

*Donini et al. ortorexia nervosa er en "manisk besettelse av sunn mat og trening". Personer som lider av ortoreksi har ofte symptomer som er forenlige med tvangslidelser, og er overdrevent opptatt av å ha sunne matvaner.

Skrevet

Jada, haha, veldig morsomt.

En ukjent journalist som ser sitt snitt til ett lite scoop om fotballfruen. Kanskje det er du (journalisten)som har postet det her inne også?

Helt ærlig så kan jeg faktisk forstå hvorfor hun postet dette bildet. Det er slengt så mye dritt om henne her inne og på andre forum, "bare vent til ditt og datt bla bla".

Dette bildet forteller ikke meg at hun er høy på pæra eller overfladisk, det forteller meg at "payback is a bitch", og jeg unner henne å trykke den veltrente kroppen hennes opp i ansiktet til dere som har mobbet henne på nett!Anonymous poster hash: c047d...0f2

Ja jeg ser den, men hun burde tenkt seg om litt bedre! Dette er ikke normalen på noen måte og måten hun fremstiller seg på er usunn. Mistet faktisk litt respekten for henne! Da likte jeg bedre bilde Linni Meister la ut av seg selv iført nettingtruse og sykehusskjorte etter keisersnittet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...