Gå til innhold

Måtte bare skrive ned noen få ord jeg følte!

Anbefalte innlegg

Livet kan forandre seg på et blunk og man føler plutselig at man ikke kan ta ting så lett lenger. Fra å kunne gjøre alt du drømmer om, leve som du vil og viljestyrken til å fikse alt. Så får du plutselig beskjeden: du kan ikke få barn på egen hånd!!

Alle de årene du har ventet på et mirakel, drømt om hvordan det skal være, sett for deg navn, vært nyskjerrig på hvor mange barn man skal få, og alt fra A til Å.

Det skal sies at man kan bli gravid med IVF (prøverørsforsøk) men at det er 25% sjanse og du har bare 3 sjanser. Alle de årene og drømmene blir borte og man er livredd for alt man skal gjennom og være redd for å håpe at det skal gå bra. Jeg vil være overlykkelig over å få 1 sjanse, et barn. Om jeg skal være så heldig å få kunnet bli mamma så vil det være et mirakel !

Det er nok flere som kan føle det jeg føler!

Anonymous poster hash: f6802...67a

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan du har det, i forhold til og ikek kunen bli gravid.

Men jeg forstår ønske om å få barn.

Jeg har 2 fantastiske barn. Er midt opp i en krise i livet, forholde til BF som brått, brutalt og helt uventet er over. Ville jeg aldri vært dem for uten.

Håper VIRKELIG du får oppleve svangerskapet, fødsel og livets gleder, sorger og det harde arbeidet med å ha barn. De er verdt hver minste del.

Lykke til. Krysser fingrene for dere.

Anonymous poster hash: 4d0d8...eec

Tusen takk. Kjenner jeg føler meg helt tom om dagen og blir derfor enda mer ønske om barn. Håper virkelig IVF kommer til å gå!

Man har 3 forsøk dekket. Vet ikke hvordan reglene er i forhold til å få flere sjanser, det går kanskje privat om det er lov å prøve mer etter 3 forsøk!

Tusen takk. Kjenner jeg føler meg helt tom om dagen og blir derfor enda mer ønske om barn. Håper virkelig IVF kommer til å gå!

Man har 3 forsøk dekket. Vet ikke hvordan reglene er i forhold til å få flere sjanser, det går kanskje privat om det er lov å prøve mer etter 3 forsøk!

Man kan selvsagt prøve så mage ganger man vil privat. Dette ordner seg nok. :)

Anonymous poster hash: dc856...0a8

Annonse

Var i samme situasjon som deg, sitter nå med en snart to uker gammel mirakelbaby som ble unnfanget midt i medisinering til IVF. Ikke grav deg ned, du trenger bare litt hjelp. Din tur kommer :) Jeg er mer enn fornøyd med sønnen min og treger ikke flere barn :)

Sender deg en god knuseklem :)

Tusen takk Fiemamma. :)

Og gratulerer så mye med en liten gutt. Jeg blir fornøyd uansett bare jeg kan få et barn :) Og prøver nå å sjekke opp offentlig og privat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...