Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Det meste kan man lese seg opp på, men det eneste jeg trenger svar på nå, er ikke å finne.. Søvn muligheter første natta med utbrudd? Noen med erfaring? Ungene er ikke trøtte (sier de) men de gjesper jo godt her.. Og de sutrer en del, storebror klør på 4 prikker i nakken og sier au mens han tar seg til hodet, de har begge to fått paracet mot høy feber, så vil tro det fjernet hodevondt hos han også.. Men, de vil jo ikke sove o.O Jeg har vært våken (foruten 30-40 minutter på morgenen i dag) siden 06:00 i går, siden lillesøster i hus ikke ville sove i natt, så må jo si jeg savner å få litt søvn innabords nå... Noen som har hatt en lignende kveld, men hvor ungene sov noen timer likevel?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Nå var min bare 1 år da hun hadde det, men ble lite søvn,ja... Sovna forsåvidt greit, men våkna ofte gjen og måtte da strykes og dulles lenge med før hun sovnet. Det endte med at hun sov på fanget mitt.. Så ble noen timer søvn sånn av og på, men det var stridt.. Dette var kanskje ikke svaret du trengte, men det er min erfaring hvertfall Lykke til og god bedring til de små Anonymous poster hash: ab323...bfb
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Takk for at du deler ...bfb. Virker som om ungene her har det slik også, våkner tett her.. Det er jo to små her, snart 3 og 2 år, så er ikke helt enkelt.. Men hvordan var natt nr 2 ol? For i natt er det ikke noe problem å dele seng med de, siden faren deres er på jobb, men han kommer hjem i morgen, da blir det dårlig plass til de i senga vår.. Håper det hjelper når jeg har fått tak i klø lindrende middel.
2SmåTroll Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Her sov eldste (7år) mye første døgnet, men var mye våken og plaga de neste. minste på 3 sov helt som vanlig. Jeg på 31 sov ikke veldig mye noen nettene. Var veldig mye våken og utillpass. Vet ikke om dette hjalp, men vil tro alle reagerer forskjellig.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Natt nr.2 gav vi faktisk vallergan (ja, skyt meg ) Det er kløedempende og virker søvndyssende, så da sov hun nesten hele natta og lenge på morgenen. Hun trengte nok søvnen, for humøret var mye bedre etter den natta. Vi smørte med aloe vera gele... det virker kjølende og lindret godt. Anonymous poster hash: ab323...bfb
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Her sov eldste (7år) mye første døgnet, men var mye våken og plaga de neste. minste på 3 sov helt som vanlig. Jeg på 31 sov ikke veldig mye noen nettene. Var veldig mye våken og utillpass. Vet ikke om dette hjalp, men vil tro alle reagerer forskjellig. Takk.. Får håpe de ikke blir slik resten av natta, for da får jeg 2 minutter her og 5 minutter der bare Får hoppe til sengs og håpe de sovner fortløpende.. Sønnen klør en del, men jeg har klippet ned neglene til begge to nå, og han bruker kosekluten til å klø med.. Virker som om de kanskje har fått sovne nå, 10 minutter siden den siste lyden der oppe.. Får vel legge meg fortløpende, og håpe det beste her.. huff.. Får så vondt av de to små nå, samtidig som jeg selv er helt gåen og snart på gråten av søvnmangelen Men klarer ikke legge meg til å sove før jeg føler meg litt mer sikker på at de sover heller..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Gi zytrec om du har i hus, en halv tablett (5 mg) til så små barn. Ring gjerne legevakta for å få det fra det holdet også. Det er klødempende (og burde vært utskrevet til alle med vannkopper mener jeg, og legen vår), fungerer meget godt, og 90-95% har en søvndyssende effekt av det. Anonymous poster hash: c2d57...5cf
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 Natt nr.2 gav vi faktisk vallergan (ja, skyt meg ) Det er kløedempende og virker søvndyssende, så da sov hun nesten hele natta og lenge på morgenen. Hun trengte nok søvnen, for humøret var mye bedre etter den natta. Vi smørte med aloe vera gele... det virker kjølende og lindret godt. Anonymous poster hash: ab323...bfb Vet ikke hva det er jeg, så blir ingen skyting her ifra kjøper A-Derma Cytelium eller hvitvask i morgen, så det blir klø lindring for de.. Har et klø lindrende middel i hus nå, men er ikke så aktuelt å gi det, før de eventuelt blir helt gående av søvnmangel, da det ikke er egnet for barn grunnet steroider(?) Mener hvertfall at det er det som er i det middelet, samboeren som har fått det mot eksem pga kuer.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 28. november 2013 #9 Skrevet 28. november 2013 Gi zytrec om du har i hus, en halv tablett (5 mg) til så små barn. Ring gjerne legevakta for å få det fra det holdet også. Det er klødempende (og burde vært utskrevet til alle med vannkopper mener jeg, og legen vår), fungerer meget godt, og 90-95% har en søvndyssende effekt av det. Anonymous poster hash: c2d57...5cf Takk for tips, har dette i hus ja (popper det selv fra tidlig vår til sen høst) så om de skulle slite med å sove i natt, får jeg se om jeg får de til å svelge det, de takler ikke medisiner i tablettform, og eier ikke matlyst..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #10 Skrevet 28. november 2013 Gi zytrec om du har i hus, en halv tablett (5 mg) til så små barn. Ring gjerne legevakta for å få det fra det holdet også. Det er klødempende (og burde vært utskrevet til alle med vannkopper mener jeg, og legen vår), fungerer meget godt, og 90-95% har en søvndyssende effekt av det. Anonymous poster hash: c2d57...5cf Takk for tips, har dette i hus ja (popper det selv fra tidlig vår til sen høst) så om de skulle slite med å sove i natt, får jeg se om jeg får de til å svelge det, de takler ikke medisiner i tablettform, og eier ikke matlyst.. Det kan knuses og has i feks en skje syltetøy eler en sjokolade. Funker fabelaktig ;-) Anonymous poster hash: c2d57...5cf
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 28. november 2013 #11 Skrevet 28. november 2013 Gi zytrec om du har i hus, en halv tablett (5 mg) til så små barn. Ring gjerne legevakta for å få det fra det holdet også. Det er klødempende (og burde vært utskrevet til alle med vannkopper mener jeg, og legen vår), fungerer meget godt, og 90-95% har en søvndyssende effekt av det. Anonymous poster hash: c2d57...5cf Takk for tips, har dette i hus ja (popper det selv fra tidlig vår til sen høst) så om de skulle slite med å sove i natt, får jeg se om jeg får de til å svelge det, de takler ikke medisiner i tablettform, og eier ikke matlyst.. Det kan knuses og has i feks en skje syltetøy eler en sjokolade. Funker fabelaktig ;-) Anonymous poster hash: c2d57...5cf Prøvde å gi paracet på det vis i kveld, siden jeg var tom for flytende paracet, men de nektet plent, måtte forhøre meg blant venner om noen av de kunne stikke på butikken for meg.. Fikk heldigvis tak i det, tror noe av grunnen til at de ikke fikk sove, var feber på 38,7 og 38,5.. Men får gi det et forsøk om ikke noe annet går, og vi alle 3 blir for desperate her.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Tross symptomer og utslett.. Så ser det ikke ut til at dette var vannkopper likevel gitt... De aller fleste av prikkene forsvant vist i løpet av natten.. Varme utsett kanskje? Sønnen sliter enda med høy feber, hoster, nesten mistet stemmen og klager på "auert" i hodet.. Lillesøster har så smått forhøyet temperatur (men likevel ikke feber) er snørrete og små hoster.. Sofaene er innfiltrert av dyner, puter, kosekluter, bamser og leker, midt i alt dette ligger to små unger å koser seg med film
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå