Gå til innhold

Analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det må være noe seriøst galt med meg ellernoe sånt fordi hvis jeg har analsex med typen min og han har vært snill ( altså jeg ikke har blitt sjalu eller mistenkelig for noe som helst ) mot meg en uke eller bare noen dager så min trygghets følelse på han og tillit til han er på topp så er det bare utrolig deilig med analsex. men hvis jeg tror han har vært utro, flørtet ellernoe sånt med en annen jente så gjør det driiiit vondt da sier jeg rett og slett at jeg kun er enveis kjørt det hjelper ikke da med glidemiddel eller oppvarming da gjør det bare helsinke vondt og jeg har vondt i flere dager etterpå.. er det noen flere som har det slikt ?

Anonymous poster hash: 3b1c5...5d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er vondt uansett :P hehe

Men det har nok en sammenheng med tankene dine å gjøre, når du har det bra med typen din og alle tanker er gode blir du automatisk helt avslappet med han... da går det ann å ha analsex fordi du føler deg komfetabel rundt han og situasjonen.

Men når du har misstanker om utroskap så blir du jo mer annspent i kroppen rundt han og bekymret i tankene dine, dette vil du da merke med analsex... du blir ansepnt i kropp og sinn, noe som gjør at analsex blir vondt.

For å ha analsex må du jo være helt avslappet og føle deg trygg rundt din partner :)

Er det noe grunn for at du føler han kanskje er utro? Gjør han noe som gjør deg redd, bekymret? Snakk med han gjerne om det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...