Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 En positiv tråd! Hva er du takknemmelig for akkurat nå? Jeg er så takknemmelig for at jeg er gravid igjen etter SA og at det ser ut til å gå bra denne gangen:) gleder meg sånn til å bli mamma i 2014 og møte lille jenta i magen:) Ellers er jeg svært takknemmelig for phenergan - min reddning gjennom forferdelig morgenkvalme;) Anonymous poster hash: 91e93...43f
Dini Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Jeg er så takknemlig for mine to nydelige døtre og så er jeg takknemlig for min samboer som også er far til begge to. Jeg er takknemlig for min enormt store familie. Setter stor pris på dem i tunge, vanskelige, herlige og alle andre livssituasjoner. Jeg er takknemlig for å bo i "eget" hus (lån)/ha tak over hodet. Jeg er takknemlig for mer, men det er det over som jeg setter mest pris på.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Jeg er takknemlig for jeg kan stå opp hver dag og være fornøyd med alt jeg har og har oppnådd selv om noen ting ikke er helt som jeg hadde håpet på... Anonymous poster hash: 3a2f5...ab7
♥Madam Mim♥ Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Jeg er takknemlig for de nydelige barna mine og min fantastiske samboer. Jeg føler meg heldig som har folk rundt meg som er glade i meg. Jeg har tak over hodet og mat på bordet. Ting vi tar for gitt er andres høyeste ønske. Tror vi alle må lære oss å sette større pris for hva vi har :-)
Hjertefru Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Takknemlig for den nydelige babyen jeg fikk i overraskelse når jeg trodde jeg var for gammel til å få flere,og for at han er frisk. Takker for de tre flotte jentene mine, og for at jeg er frisk. Takk for at jeg har akkurat nok penger til å greie meg, og at jeg har mat til barna mine og tak over hodet vårt i stormen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå