Gå til innhold

Er dette normalt eller rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en fyr på nett og det var full klaff :) Vi pratet endel og etter en stund begynte vi å sende sms og ringe, tilslutt ble vi venner på fb. Dette gikk veldig fort, bare et par dager..

På tirsdag pratet vi flere timer på telefonen og avtalte å treffes på fredag. Altså han skal ut med en kompis og jeg skal på fest med noen venninner, og han ville at jeg skulle komme og treffe han utpå kvelden. Noe jeg sa ja til etterhvert :) 

På onsdag sendte jeg en melding og bare hilste på, denne har jeg ennå ikke fått svar på..Kan jeg da gå ut i fra at det ikke blir noe treff i morgen, eller er det vanlig å bli helt stille på denne måten?..

Anonymous poster hash: 04723...8b1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mine øyne er det litt rart. Men samtidig så kjenner du ham ikke godt nok til å vite alt om han, så det kan være en god grunn for at han ikke har svart.

Men min erfaring fra nettdating tilsier at jeg ville vært litt skeptisk.

Håper det er en god forklaring på det og at det er full klaff når dere møtes også :)

Anonymous poster hash: 761f1...490
Skrevet

Onsdag, altså i går? Ta det med ro... :)

Anonymous poster hash: 0af83...cab

Skrevet

Onsdag, altså i går? Ta det med ro... :)

Anonymous poster hash: 0af83...cab

Jeg bare trodde det var normalt å svare på en melding, spesielt når det er en man har lyst å bli kjent med? :P Men mulig jeg bare skal roe ned :)

Skrevet

Dytt :)

Skrevet

Roooolig, roooolig.... dere har en avtale i morgen, ingen har sagt opp den, så den gjelder selvsagt enda.

Kan det være at meldingen ikke kom frem?

Anonymous poster hash: 45f9f...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...