Gå til innhold

Mannen og jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dette tærer på forholdet vårt. Mannen min er livvakt for en veldig viktig person i det landet vi bor i. (bor i utlandet)

Han går på jobb kl. 7 og vet aldri når han slutter.

Han har MINST 12 timers jobb, men dette er sjeldent. Han kommer ofte hjem kl 23-24 om natta. Fri en dag i uka.

Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke leve slik lenger, er jo akkurat som en alenemor!

Den ene fridagen prøver han så godt å tilbringe så mye tid som mulig med oss, men uansett..

Tid med ham betyr mye mer enn penger for meg. Jeg er i permisjon med en liten baby så det blir fort lange dager alene.:(

Anonymous poster hash: ece6f...325

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, men dette kan jo ikke være nytt for deg? Jeg hadde aldri orket å ha det sånn, men så hadde jeg ikke villet ha det sånn om jeg ikke hadde barn heller. 

Ta en prat med ham, kanskje?

Anonymous poster hash: 02b03...c63
Skrevet

ok, men dette kan jo ikke være nytt for deg? Jeg hadde aldri orket å ha det sånn, men så hadde jeg ikke villet ha det sånn om jeg ikke hadde barn heller.

Ta en prat med ham, kanskje?

Anonymous poster hash: 02b03...c63

Dette er nytt jo. Starter på jobben rett etter sommeren.

Har jo snakket med han om dette, men vi har jo både lån vi må betale og barn vi må forsørge.

Er ikke bare bare å bytte jobb

Skrevet

Opp

Skrevet

Hvis du ikke fikser det må du snakke med han og prøve å komme fram til en løsning dere begge kan leve med. Er han åpen for å bytte jobb? Finnes det alternativer? Er selv sammen med en mann som jobber 12-timersdager (minst) og han planlegger å trappe ned når babyen kommer. Dessuten sliter han seg ut, han er boarderline burnout.... :(

Anonymous poster hash: 73c92...dce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...