Gå til innhold

Hva syns dere om denne teksten på en datingside?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg kan vera litt sjenert når eg møtter nye menesker. eg liker meg ikkje ute på byen hellst heime liker heller og vera heime for ann tven og sjå på filmer. eg søker ein kjereste mellom alder 20 til 28 år da som er viktig for meg er at du er heilt erlig om kim du er at du er heilt erlig med ein gang for eg liker ikkje at noen lyger til meg for da er da vesta eg veit og at du er snill og grei og at du liker meg sån som eg er. så ta kontakt vist da er noe meir du lure på

Anonymous poster hash: 67a85...b0e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ufattelig dårlig!! Et sammensuruim av bokmål, nynorsk og en eller annen ubestemmelig dialekt. Den var kjedelig og lite interessant.

Beklager, men det er min mening.

Anonymous poster hash: bffc0...429
Skrevet

En eneste lang setning? Skrivefeil? Dialekt?

Og i tillegg starter du med noe negativt (sjenerthet og at du ikke liker deg ute på byen).

Foreslår at du skriver norsk, enten bokmål eller nynorsk, konsentrerer deg om å skrive riktig (evt få noen å hjelpe deg) og fokusere på det positive med deg og det du vil fram med med teksten. Hvorfor skal de ta kontakt med deg? Hva gjør akkurat deg interessant? Det er det du skal ha i bakhodet.

Anonymous poster hash: 47d7a...5eb
Skrevet

Noe av det verste mølet jeg har lest og hadde seriøst tenkt at det må være noe galt med de som svarer på en slik annonse.

Anonymous poster hash: 10507...04b

Skrevet

En eneste lang setning? Skrivefeil? Dialekt?

Og i tillegg starter du med noe negativt (sjenerthet og at du ikke liker deg ute på byen).

Foreslår at du skriver norsk, enten bokmål eller nynorsk, konsentrerer deg om å skrive riktig (evt få noen å hjelpe deg) og fokusere på det positive med deg og det du vil fram med med teksten. Hvorfor skal de ta kontakt med deg? Hva gjør akkurat deg interessant? Det er det du skal ha i bakhodet.

Anonymous poster hash: 47d7a...5eb

Er jo ikke min tekst da ;)

Skrevet

Det var slitsomt å lese så lange setninger, du må ikke glemme å bruke komma og punktum. Du høres ganske negativ ut, hadde prøvd å fremstille meg selv på en mer positiv måte.

Anonymous poster hash: 06e1d...497

Skrevet

Det var slitsomt å lese så lange setninger, du må ikke glemme å bruke komma og punktum. Du høres ganske negativ ut, hadde prøvd å fremstille meg selv på en mer positiv måte.

Anonymous poster hash: 06e1d...497

Tihi, ikke meg. Fant det på møteplassen

Skrevet

Nei nei nei

Anonymous poster hash: b2a05...fd2

Skrevet

Velkommen til BIM/DIB hvor målet er å trykke ned og rakke ned på HI så mye som mulig. Noe vi er veldig flinke til. Det vi ikke er flinke til er å komme med forslag, positive innspill og hjelpe til. Dessverre.

Anonymous poster hash: 226e6...083
Skrevet

Jeg tenker at dette er en fyr som har hatt et tidligere dårlig forhold og som er redd for å bli såra igjen.

Anonymous poster hash: 8d734...9eb

Skrevet

Kjip fyr. Mest sannsynlig fra Haugesund pga skrivemåten. Ingenting å samle på

Anonymous poster hash: 24a35...a30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...