♥Madam Mim♥ Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Har ei jente som maser veldig om ipad. Dette får hun IKKE av oss, men har begynt å tenke litt på disse nettbrettene som er beregnet til barn. Hun blir 4 år like over jul. Spiller en del på min ipad under oppsyn. Hun vil uansett ikke få lov til å bruke sitt nettbrett ubegrenset tid altså :-) Noen som har erfaringer/meninger rundt disse? På ha med dag i barnehagen er det stadig oftere barn som stiller opp med egne ipad så er ikke rart hun maser etter sin egen. Synes helt ærlig ikke det skulle vært lov å ha med seg... Men men.
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Vi har kurio til våre barn, men er ikke veldig fornøyd. De har nokså liten plass til lagring, de blir veldig trege og trenger oppdateringer ofte. Utenom om det er det veldig greit å bruke til barn da hehe
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Kjør på med iPad, sier jeg. Men bhg bør ikke ka de ta med iPader. I vår bhg er det ikke lov å ta med leker utenom en kosebamse til de minste. Anonymous poster hash: c99a4...599
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Jeg tenker at mine hadde blitt skuffet over begrensningene slike nettbrett har i forhold til f.eks IPAD. Anonymous poster hash: 13534...da4
♥Madam Mim♥ Skrevet 28. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2013 Hun har bare lånt min ipad til å spille på så tror ikke hun ville reagert på at det er noen begrensninger på den. Egentlig så synes jeg hun er for liten enda til å få eget nettbrett, men så er det mange andre som har da... Blir masse mas og hun blir lei seg og vi har diskusjonen gang på gang etter ha med dagene.... Nå til jul har jeg bestemt meg for at hun får snow racer istedet. Nå går vi vinteren i møte og hun har ingen akebrett fra før. Hun har bursdag i mars så jeg kommer til å vurdere om hun kan få et da........ Huff hadde trodd jeg slapp å kjøpe slike ting på flere år enda. Blir for fort store for tiden synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå