Gå til innhold

Hva er det aller sureste pengebeløpet/regningen du har måtte betale i hele ditt liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: b120a...21e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Restskatten på 16 000 :(

Anonymous poster hash: 5b638...de1

Skrevet

advokathonorar på 10 000,- da jeg var alenemor. årsak: dust barnefar som trodde vi hade delt foreldreansvar.

Anonymous poster hash: 002f1...501
Skrevet

Tabbe fra dame i banken som sa vi fikk lån, dessverre muntlig..

Kjøpte hus som vi plutselig ifølge samme dame ikke hadde finansiering til. Endte opp med å betale 60 000kr i dekningssalg. Altså diferansen mellom hva vi ville betale og hva huset ble solgt for til neste eier :-(

Anonymous poster hash: 61737...8ca

Skrevet

Regresskrav fra forsikring for en bil jeg hadde tjuvlånt og ødelagt.

Skrevet (endret)

Tilbakebetaling til nav. 11 000 eller noe sånt. 

Endret av Mandala
Skrevet

Mobilregning på 7000 kr da jeg hadde glemt å skru av roaming på tlf da vi var i tyrkia!

Skrevet

220 000 i skatt da jeg solgte en leilighet. Og fartsbot på 1800 kr.

Skrevet

Parkeringsbot på p-plass som jeg hadde parkeringtilatelse til. Mannen hadde satt en annen p-lapp foran min parkeringstillatelse.

Anonymous poster hash: b25ad...d23
Skrevet

Sum for å slippe tvangssalg på leiligheten, gubben hadde sagt og skrevet ned at regningene var betalt, det var ljug! 20.000 takk!

Anonymous poster hash: dc828...22e
Skrevet

72 000 i tilbakebetaling til arbeidsgiver. Fikk for mye utbetalt over en lengre periode som da NAV ikke ville refundere. Naturlig nok. Likevel surt å være gjeldsslave med lønnstrekk de neste 1,5 årene. Heldigvis ingen renter :)

Anonymous poster hash: b65fb...f26

Skrevet

Sureste er det nok ikke, men helt klart den mest latterlige er 13 øre pga en dag forsinket innbetaling av TV-lisens :P 

Skrevet

Bestilte en gratis mynt fra samlerhuset. Skulle bare betale frakt på ca. 40 kr. Glemte det tydeligvis. Fikk plutselig brev fra lindorff. Da var saken sendt over dit uten at jeg hadde mottatt en eneste purring. Aaaaargh. De mente de hadde sendt meg en så det ble ord mot ord. De ca. 500kr er de sureste pengene jeg noen sinne har betalt!!!!!!

Anonymous poster hash: 2b907...11c

Skrevet

Nærmere 10.000,- i saksomkostninger for anken til han som hadde ødelagt alt innboet mitt da han skulle lagre det. Jeg vant første runde i retten suverent. Men i dommen hadde dommeren skrevet det hun mente skulle stå, men i henvisningen ett sted til en paragraf hadde hun skrevet en a i steden for en b (eller motsatt). Dermed kunne han anke og han fikk medhold i at han kunne anke pga den feilen. Så selv om han ikke skulle betale meg mindre i erstatning enn det første rettsrunde sa, så "vant" han anken pga dommerfeilen (som dommeren innrømmet kun var en slurvefeil) - og dermed var det JEG som måtte betale hans saksomkostninger i den runden.

Anonymous poster hash: 571d7...0e8
Skrevet

Advokathonorar etter en runde i tingretten med Barnefar. Han mente at samværet vi hadde ikke var bra for barnet, sakkyndig mente det var ideelt samvær for ungen så samværsavtalen ble stående nøyaktig lik.

Skrevet

Advokathonorar på ca 25 000 i et fellessøksmål satt i gang av en nabo (som tilfeldigvis jobbet i det aktuelle advokatfirmaet...) De sa opprinnelig at forsikringen dekket saken med egenandel på 4 000.

Anonymous poster hash: 05d9b...f71
Skrevet

20.000 i restlån da jeg solgte bilen min.

En forelder i barnehagen kjørte på den på parkeringsplassen utenfor mens jeg var inne. Fant aldri ut hvem det var. Så da måtte jeg selge bilen med tap siden jeg ikke hadde råd til å fikse skaden....

Skrevet

De ca 2000,- som det kostet å få fikset oppvaskmaskinen etter at en gjest som hjalp til å rydde etter middag satte inn en tallerken med en tannpirker på. Tannpirkeren satt seg selvfølgelig fast et sted langt inni systemet, maskinen stoppet, måtte tømmes med øse og reparatøren kunne selvsagt ikke komme før etter ei drøy uke.

Skrevet

600,- for en barnebok på 10 sider som jeg hadde glemt å levere tilbake til biblioteket... Gjør aldri den feilen igjen!

Anonymous poster hash: 92cf2...08a
Skrevet (endret)

rundt 20.000kr på billån. Bilen min ble totalskadet da en person ikke overholdt vikeplikten. Forsikringen mente bilen ikke var verdt det beløpet som sto igjen på lånet, så da fikk jeg igjen mindre :(

Endret av mamma_til_verdens_beste
Skrevet

Rundt 160 000 i dokumentavgift til staten. Sureste penger ever!!! Det kvalmeste var vel at det gikk rett ut av min sparekonto. Nå har jeg 0 kr på bok. Vræl!

Anonymous poster hash: ffecc...d70

Skrevet

godt over 100 000 i gjeld som min exmann hadde tatt opp i mitt navn. (blandt annet nesten 20 000 i telefonsex!!!)

oppdaget ikke gjelda før etter at jeg hadde gått fra ham (voldelig) og siden alt var i mitt navn var der lite jeg kunne gjøre.

er gjeldfri nå da!!!!

Anonymous poster hash: 1b26a...dbb
Skrevet

750,- 

Glemte studentbeviset, og møtte på vektere på Bybanen i Bergen. Var surt fordi jeg alltid har hatt det med meg, men den dagen skulle jeg bare en snartur til sentrum, uten veske eller sekk. Følte virkelig at jeg gjorde noe ulovlig, og det var veldig flaut siden Bybanen var full. 

Anonymous poster hash: 39e96...921

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...