Syrin84 Skrevet 28. november 2013 #1 Del Skrevet 28. november 2013 Poster dette her og på skravle jeg.. Er i PP 4, og var på en generell gynekologisk undersøkelse i dag.. Fikk da påvist PCO, ene eggstokken har noe mer cyster enn den andre, (skal ta blodprøver neste syklus for å utrede videre for PCOS og infertilitetsspørsmål). Kort sagt sa han at jeg kunne bli gravid med en gang, eller det kunne ta tid.. Jeg måtte ikke automatisk tenke at jeg hadde PCOS! Dersom jeg ikke var gravid innen 6 mnd skulle han utrede meg videre, eventuelt gi meg legemiddel, dersom sæden til sambo er OK. Men det som forvirret meg mest, altså, han sa jeg hadde tynn livmorslimhinne.. Denne var på 6 mm.. Nå har jeg googlet meg halvt i hjel.. temper og bruker fertilitymonitor. I følge dette hadde jeg eggløsning i går (eller bare en ny cyste da??:/).. Uansett, ser at det er optimalt med 7-10 når man setter inn egg ved fyseforsøk. dette er jo ikke aktuelt for oss.. Men 1 dag etter eggløsning, burde den være mer enn 6 mm da da? Dette som forvirrer meg. Trodde den ble tykkere mot IKM jeg.. Han kunne heller ikke se modne egg, eller arr etter eggløsning.. Føler jeg sitter igjen med maange spm :/ Det tar jo sikkert totalt 2,5 mnd før blodprøvene er tatt og besvart. Har forøvrig BMI på 24,5.. Så kan alltids gå ned litt i vekt også da.. sånn just in case. Blir EVIG takknemmlig for svar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144100582-frustrert-etter-bes%C3%B8k-hos-gynekolog-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
rasekatten Skrevet 28. november 2013 #2 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg fikk også påvist masse cyster, da vi hadde prøvd i 1 år. Tok blod prøver, og di var helt fine. Fikk da resept på pergo, ble da gravid på andre dobble kur så ikke mist håpet, veit ikke om dette hjalp noe men lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144100582-frustrert-etter-bes%C3%B8k-hos-gynekolog-hjelp/#findComment-145898134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå