Gå til innhold

Dere som strikker og dere som liker hagearbeid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere som strikker si om det er en god ide å kjøpe sånt refleksgarn fra Morild til en bestemor som har mange små barnebarn å strikke til? Selger de forresten refleksgarn andre steder?

Kan dere som liker hagearbeid tipse meg om noe til ca kr 500 som en godt voksen mann med kjøkkenhage kan få bruk for? Han er det motsatte av snobb. :)

Anonymous poster hash: 89cdb...7da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får tak i refleks garn i de fleste garnbutikker tror jeg. :) refleks garn er jo en artig gave da :) 

Skrevet

Tusen takk! :) Da tror jeg at det blir en fin presang til en bestemor som ikke ønsker seg noe, men som strikker. Det er jo supersmart med refleksgarn på luer, votter og skjerf - eller? :)

Anonymous poster hash: 89cdb...7da

Skrevet

Refleksgarn hadde jeg likt. Til Hagen synes jeg det er praktisk med et lerretforkle med masse lommer til utstyr, og elsker hagevesken min til alle spader etc. Men den er muligens litt feminin :P de fleste jeg har sett er gavesett med div spader og utstyr, men igjen gjerne litt feminine. Type pastellfarge eller blomstrete. Ellers er gode hansker som er litt lange noe jeg kunne tenkt meg, gjerne i skinn. Spørs jo litt hva han har fra før. En god spade eller greip er alltid bruk for, evt en enkel kompostbinge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...