Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #1 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg var hos legen i dag og tok blodprøve for å sjekke om jeg var gravid, jeg skulle måle verdien av HCG, Jeg har ikke fått resultatet enda. Når jeg skulle gå ut så glemte jeg helt å betale, er så flau nå!!! Jeg kom på det kl 14.45 og de stengte telefonen 14.30, så jeg fikk ikke sagt i fra, bor så langt unna at jeg heller ikke rakk å kjøre dit igjen. Derfor lurer jeg på om det er gratis, siden det er "svangerskapsrelatert" på ett vis? Jeg har stort sett kun vært hos legen i forbindelse med svangerskap før, så jeg har vært så vandt til å bare gå rett ut, uten å betale.. Anonymous poster hash: 60967...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamsenMedToSmå Skrevet 28. november 2013 #2 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Jeg vil tro det er gratis. Absolutt alt jeg gjorde hos legen var gratis hele graviditeten, også det som var utenom de ordinære kontrollene. Hvis det mot formodning ikke er gratis så får du nok faktura i posten. Du trenger ikke være flau, du er sikkert ikke den første som glemmer å betale Endret 28. november 2013 av Mamsen og lilleputt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 28. november 2013 #3 Del Skrevet 28. november 2013 Er ikke gratis å ta test, først når du er gravid det. Hvis de gjør som hos oss, sender de regning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #4 Del Skrevet 28. november 2013 takk for svar, ble litt beroliget nå jeg får ringe de i morgen tidlig å høre, men ordner seg i hvertfall Anonymous poster hash: 60967...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjoko10 Skrevet 29. november 2013 #5 Del Skrevet 29. november 2013 er ikke gratis. stemmer at får regning i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balumpalump Skrevet 29. november 2013 #6 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg har også glemt en gang. Gikk bare tilbake neste dag og de tok det med et smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå