Gå til innhold

Når sover deres babyer siste dupp

Julie Angelica:)

Anbefalte innlegg

på dagtid/eftan når dem legger seg i 19-19.30 tiden? Min er litt over 5 mnd og jeg har litt problemer på kvelden og litt om natta, for jeg tror han blir urolig og overtrøtt, og da sover han dårlig om natta, Lurer litt på å gi en powernap, for det blir nok litt lenge å være våken fra 16-16.30 :/ Han sover ca 2 timer frem til 16-16.30. Erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da min var rundt fem måneder kunne hun sove til ca 17 (ikke stort senere, da) uten at det ble spesielt vanskelig å legge henne for natta. Legger seg forresten 1930. Vår erfaring var også at det ble litt lenge å være våken fra 16-1630:) Måtte bare prøve oss frem, og etterhvert ble jo 17 for sent, men først rundt 6-7 måneder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 5mnd siste dupp i halv 5 tiden til 5. Til nøden fra 5- halv 6 ... Får han ikke den duppen blir han overtrøtt og vanskelig å legge:P grøt kl 18 bad kl 18.30 og seng kl 19-19.30 avhengig av siste dupp. En powernap er nok lurt ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynner med kveldsstellet rundt kl 19.

Har ingen faste sovetider på dagen, men prøver å unngå soving etter kl 17. Men hvis ham sover blir han vekket senest 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har siste dupp mellom 17-18. Legger seg mellom 19-20. Vekker han aldri fra dupp. Kun visst det er noe vi skal. Sjelden han sover mer enn 1 time på siste dupp. Han er 5 mnd

Anonymous poster hash: a6a5c...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...