Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Hva gir dere til barna deres? Tenker da mest på babyer, mtp når de skal begynne å spise ordentlig mat, spesielt pålegg. Anonymous poster hash: 2ec06...d7f
Jallow B Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Egg, avocado,ost f.eks Mange av mine venniner lager små lunchbokser med frukt og grønt oppkuttet i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Egg, avocado,ost f.eks Mange av mine venniner lager små lunchbokser med frukt og grønt oppkuttet i tillegg.Unngår helst melkeprodukter... Takk for tips og svar Anonymous poster hash: 2ec06...d7f
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Bønner, linser, grønnsaker osv. Spiser jo det meste vi spiser, ihvertfall etterhvert Anonymous poster hash: ec108...e15
Elina Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Alt mulig men min får ost i barnehagen da. Har en melkefri/eggerfri/sukkerfri sjokoladepålegg som gies kun i helger. Hjemmelaget syltetøy, pateer av forskjellige slag tofutti ost. Vi spiser ikke så mye brød da, jeg selv spiser aldri brød. Holder meg også unna liksomkjøtt, men jeg vet de har liksomkjøttpålegg hos helsekost/ noen butikker.
Von Hertelhofen Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Vesla her digget et tynt lag med pesto på skiva.
gaia81 Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Her spiser barna Tartex vegetarpostej, most avokado, most banan, ulike typer nøttesmør, syltetøy, røkt mandel- og sesamtofu (Taifun), hummus, bønnepostej. På veganmisjonen.no finner du mange gode oppskrifter på hjemmelaget pålegg.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 Vi har gitt barna litt kjøtt faktisk. Jeg ville aldri gitt tofu/soya til noen, aller minst et barn, og jeg er litt redd for å ikke få det til riktig Så bittelitt kjøtt, mye fisk, egg, avocado, nøtter, linser og bønner. Anonymous poster hash: 0e2ed...db5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå