Gå til innhold

Dere som har vaskehjelp

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør vaskehjelpen og hvor lang tid bruker de på det?

Eks. i stue, kjøkken og bad/toalett?

Ev. hvor stort hus har dere om de vasker hele?

Og hvor ofte kommer de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vaskehjelp en gang pr uke. Huset er 160 kvadrat og hun vasker hele huset. Dvs vasker bad, toalett, tørker støv, støvsuger og vasker gulv og trapp. Bruker ca 3 timer og jeg betaler 130 kr timen.

Anonymous poster hash: b69d4...a44
Skrevet

Hus på 300 kvadratmeter, fire bad. Vasker ikke alle rom hver uke, men tar gjesterom og kjellergang annenhver gang. Hun kommer en gang i uken og bruker 5-6 timer på hele huset. Støvsuger, vasker gulv, tørker støv og vasker bord og benkeplater. Vasker to badekar og tre dusjer, og fire toaletter med vask. Rer senger, men bytter ikke sengetøy. Vi rydder før hun kommer, men dersom det ligger klær ol fremme bretter hun det pent, eller legger det på plass. Beste investeringen vi noen gang har gjort. Vi er kjempefornøyde!

Anonymous poster hash: 0823d...813

Skrevet

Jeg skal begynne med vaskehjelp nå. 225,- timen. Støvsuger og vasker gulv i stue, kjøkken, to soverom, bad og toalett. Tørke støv og vaske bad. Hun sa hun kom til å bruke 2- 2,5 time på 85 kvm, jeg kommer nok til å be henne holde det under to timer. Syns 2,5 timer var lenge.

Skrevet

En gang i uka kommer hun og vasker. huset er 180 kvm, men hun vasker ikke vårt soverom eller vaskerommet. hun bruker 2 timer. tørker støv og støvsuger og vasker gulv og bad. vi rydder slik at hun ikke må flytte på noe når hun er her =) Hun tar 125 kr timen. så blir ca 1000 kr per mnd. er superfornøyd :)

Skrevet

300 kvm

1. etg. Hall og vaskerom

2. etg. Åpen kjøkkenløsning, to stuer, ett gjesterom og en do

3. etg. Gang, tre soverom og ett stort bad.

Hun kommer hver uke og jobber effektivt i ca 2 timer. Hun får 400kr gangen (svart)

I forkant rydder vi hele huset, fjerner leker på gulvet, rer senger osv.

Hun støvsuger alle gulv og sofaer/stoler og vasker alle gulv.

Hun vasker godt på badet og hun tørker lett støvtørking. Dvs hun flytter ikke særlig på ting og hun tørker ikke støv av pynteting, bilder og lignende, men tørker over bord og benker.

Innimellom tar jeg en ekstravask av ting hun ikke gjør og jeg vasker hele huset innkl. gardiner, vegger og tak en gang hver vår.

Anonymous poster hash: 51de1...364
Skrevet

Hus på 300 kvadratmeter, fire bad. Vasker ikke alle rom hver uke, men tar gjesterom og kjellergang annenhver gang. Hun kommer en gang i uken og bruker 5-6 timer på hele huset. Støvsuger, vasker gulv, tørker støv og vasker bord og benkeplater. Vasker to badekar og tre dusjer, og fire toaletter med vask. Rer senger, men bytter ikke sengetøy. Vi rydder før hun kommer, men dersom det ligger klær ol fremme bretter hun det pent, eller legger det på plass. Beste investeringen vi noen gang har gjort. Vi er kjempefornøyde!

Hvor mye betaler dere? Antar det er svart?

Anonymous poster hash: 7790c...282

Skrevet

Hvitt. Betaler 750 kroner hver gang. Hun har blitt ansatt av oss. Hvorfor antar du at det er svart?

Skrevet

Har vaskehjelp hver 14 dag. Den ene gangen bruker hun 3 timer, da vasker hun kjøkken, stue, ganger og bad (2 stk).. Den andre gangen bruker hun 4 timer, og vasker da kjøkken, stue, ganger, bad, loftstue og alle soverom. Betaler 160 i timen.  

Anonymous poster hash: 86c85...8da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...