Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Tror jeg trenger litt kjeft ifra dere gode dibberne her inne nå Nå har vi vår første gruppeeksamen, og jeg føler meg totalt utenfor. Jeg er kommet på gruppe med 3 stykker som er en godt sammensveiset gjeng, men ble bare kastet på siden det ikke var plass på den gruppa jeg egentlig skulle være på. Disse tre har ganske like meninger, og jeg føler at jeg faller totalt utenfor. Skriver tekster, kommer med innspill, leser i bøker når dem ikke gidder og lese selv, flyter bare på eller gjør oppgavene ingen av dem orker å gjøre. Da vi laget problemstilling ble jeg totalt overhørt, og fikk bare kommentarer som "nei, den er udugelig", "du har så sære meninger og interesser" osv. Kjempehyggelig! Så nå lurer jeg på, er det noe jeg kanskje gjør galt? Prøver hardt å inkludere meg selv, jobber mye på ettermiddagene med eksamen når de andre har fri og gjør andre ting. Neste dag kan di slette alt jeg har gjort, og er ikke enig i mine formuleringer og ord. Synes heller ikke det er relevant i forhold til hva DE har skrevet! Men når jeg ser på problemstillingen de har laget og selve oppgaven, har dem egentlig svart på det de skal? NEI! Har så lyst å trekke meg ut av gruppen, men er desverre for kort tid! Så har dere noen gode tips til meg? Dette er jenter som er 3-4 år yngre enn meg, ikke at det kanskje har så mye å si. Men det er bare frustrerende når jeg har gjort absolutt alt jeg kan! Anonymous poster hash: f28be...efc
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Dette er skrekken med grupperksamen og andre gruppeoopgaver som skal vurderes! Jeg forstår deg så godt! Vi jobber i grupper hvert eneste år, nye grupper i hvert fag. Og det er ALLTID noen som sluntrer unna med oppmøte og innleveringer! Heldigvis for oss så er det bare bestått/ikke bestått og det påvirker ikke karakteren, bare at det må være bestått for at vi skal kunne gå opp til eksamen. Så det er alltids noen av oss som ror det i land. Men kan du ikke ta dette opp med veileder, faglig eller administrativt ansvarlig for studiet? Anonymous poster hash: 1bf3b...aa7
beibilykke Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 jeg hadde trukket meg fra gruppa og gjort hele greia selv og stått på som faen til innlevering!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå