Gå til innhold

Tror min mann sliter med urinlekasje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg vasker boksershortsenehans ser jeg jo at de har gul flekk. Han bytter bokser ofte 2 ganger i døgnet og da burde det vel ikke bli gul flekk. Han er ikke typen som snakker om slike ting. Er det vanlig at bokseren får gul flekk? Er fristet til å kjøpe slike dråpesamlerer til han. Da kan kanskje han også klare seg med en bokser i døgnet.

Anonymous poster hash: f45d0...8d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han ikke tørker seg da, etter toalettbesøk! 

Anonymous poster hash: a507a...573
Skrevet

Tror det er mange mannfolk som slurver med tørk etter dobesøk...ser hvertfall slik ut på buksen til enkelte som kommer fra toalettet på kjøpesenter osv.

Dråpesamler synes jeg virker som en dårlig ide, det må jo være totalt ydmykende for ham. Hvis han sliter med dette, så er det nok flaut for han, dette er et problem som er veldig tabu blant menn.

Er ikke som damer som bare tar et bind i trusa pga litt lekasje eller utflod liksom. De er det jo veldig mange av :-)

Skrevet

Jeg vet at han tørker seg for han har klaget på noen typer toalettpapir, de loer.

Skrevet

Tar ofte litt tid før den siste dråpen kommer ut. Selv om man har tørket seg og det ser tørt ut, kan det fremdeles være noen dråper på lur. Han får ta seg bedre tid på toalettet.

Anonymous poster hash: 51abd...3a3

Skrevet

For å snakke med han om det er ikke aktuelt?

Skrevet

For å snakke med han om det er ikke aktuelt?

Det er jo mannen hennes, så bør ikke være noe problem! :D

Anonymous poster hash: a507a...573

Skrevet

Dette er helt vanlig tror jeg. Er nok bare en dråpe som kommer .....

Anonymous poster hash: b12e7...635
Skrevet

Jeg har nå søkt litt og funnet ut at det er helt vanlig at det hos menn, kommer noen dråper etter på. Merkelig at det ikke er like vanlig med dråpesamler el. Hadde det vært et jenteproblem så hadde det helt sikkert vært i dagligvaren.

Skrevet

Jeg vet at han tørker seg for han har klaget på noen typer toalettpapir, de loer.

Kanskje han bare tørker rassen.

Anonymous poster hash: 76de3...002

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...