Gå til innhold

Noen måter å stabilisere syklus på selv?

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier så lurer jeg på om det finnes noen måter å stabilisere syklusen selv på? Jeg har hatt lange sykluser på alt fra 32-37-40 dager, men denne gangen var den på 46 dager. Veldig frustrerende. Og med en mann som jobber til havs er det ikke så lett å få ting til å klaffe når det er så ustabilt. Hadde en sa i august, og det er etter dette det har blitt verre. Har ellers vært stabilt på 32-35 dager.

Fortsetter under...

Sliter med ustabil syklus selv, så leste at dong quai kunne hjelpe. Dette er første mnd jeg har prøvd den selv og fikk positiv el-test på dag 17-18 :) hos meg kunne syklusen vare alt fra 6-7 uker, så håper den kan ha hjulpet litt hos meg.

Hvis du googler det finner du mye om det og hvordan det fungerer, men den skal vist ha hjulpet flere med å bli gravid :) skjønner godt hvordan du har det, har vært uten prevansjon i nesten fem år nå, å enda har vi ikke klart og bli gravid. Så nå venter vi på utredning så vi kan få hjelp :)

Slik jeg har forstått det skal man starte den på første dag av tr. Men jeg startet dag nr 3 denne mnd siden jeg skulle ta noen blodprøver hos legen og var usikker på om den kunne påvirke resultatet :)

Denne bestilte jeg :)

http://www.urtesenteret.no/index.php?productID=1372

Annonse

Åeh.. Jaja. Jeg hadde siste dag av mens i går/dag.. Så da blir det jo litt for sent. Hadde håpet å fått prøvd det ut nå siden mannen min drar ut neste uke og ikke kommer hjem igjen før om 4 uker. Da ville det klaffet med evt eggløsning om det hadde virket.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...