Gå til innhold

Hatlista på en ellers vakker dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fastgrodde

De passiv-aggressive

De langsomme

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger på:

De frekke

De nedlatende

De fraværende

Skrevet

Lus

Lus

Lus

Lus

Klesvask på grunn av lus.

Stryking av bunadskjorte.

Jobbmøter.

Skrevet (endret)

Hm.. Leste "handlelista" da jeg åpnet tråden. Syntes det var spesielle ting du skulle ha i dag :P

Endret av Aliniane
Skrevet

Foreldre som ikke kan passe ungene sine på hyggekvelder og dermed ødelegger hele showet for de som skulle opptre. Så nært har jeg aldri vært ved å slå en unge. Eller forelder. Møkkafolk. 

Gjest pupp and go
Skrevet

De fastgrodde

De passiv-aggressive

De langsomme

Jeg er tidvis alt det der - noen ganger til og med samtidig.

Vel. Til lags åt alle kan ingen gjere.

Skrevet

De fastgrodde

De passiv-aggressive

De langsomme

Herfra kommer: 

Vet-ikke-det-er-det-samme-for-meg-menneskene

De omstendelige

Martyrene

Skrevet

Eller de som sier "jada, jeg skal gjøre det", men aldri gjør noe som helst

Skrevet

De fastgrodde

De passiv-aggressive

De langsomme

Jeg er tidvis alt det der - noen ganger til og med samtidig.

Vel. Til lags åt alle kan ingen gjere.

Nøkkelordet er TIDVIS. Det er det permanente som er en killer.

La meg forøvrig tilføye:

De anale.

Skrevet

De fastgrodde

De passiv-aggressive

De langsomme

Herfra kommer: 

De omstendelige

Martyrene

Samme-for.-meg-gruppa di overlapper hos meg med de passiv-aggressive. Og med martyrene, faktisk. Og mine langsomme er ved et lykketreff også omstendelige.

Skrevet

De fastgrodde

De passiv-aggressive

De langsomme

Herfra kommer: 

De omstendelige

Martyrene

Samme-for.-meg-gruppa di overlapper hos meg med de passiv-aggressive. Og med martyrene, faktisk. Og mine langsomme er ved et lykketreff også omstendelige.

Lurte på om jeg skulle oversette det med de dumme, men det hadde jo vært slemt...

Noe av det verste jeg vet er når folks selvoppfatning er så lite i samsvar med det jeg oppfatter som mulig. "Jeg er en sånn som alltid stiller opp for andre og aldri tenker på meg selv" fra henne som aldri stiller et eneste spørsmål om hvordan jeg har det og som bare tar kontakt når hun trenger noe fra meg. Eller han som stønner over at det er bare han som gjør noe på jobben, men som alltid forsvinner når oppgaver skal fordeles og som har en brøkdel av mine arbeidsoppgaver på jobb.

Skrevet

Jeg er nesten fristet til å starte min helt egen hat-tråd, for akkurat nå hater jeg så intenst at jeg holder på å sprekke!

Jeg er hjemme med mini og prøver å få gjort litt vettugt imellom å hindre min hjertens juvel i å tømme alle skuffene, bære all veden rundt og legge den på strategiske plasser som i sofaen og oppi blomsterpotter osv osv (alle som har hatt en ettåring vet hva jeg snakker om). Og mens jeg springer rundt som en hodeløs høne, så ringer ikke mindre enn 9 (sier og mener ni!!!) telefonselgere! Ni ganger har jeg tatt telefonen når det passer som dårligst (gjerne med en vedkubbe i en hånd og en frustrert ettåring i en annen) for å høre en munter stemme (som grenser til det hysteriske i mine ører) gaule ut "er det miss Marple, nei så hyggelig! Nå skal du høre....."

Jeg må skam å melde at den stakkars nr 9 nok ikke fikk en bedre dag på jobben etter at jeg virkelig fikk nok...

Dagens, ukens, månedens og faktisk årets hat er telefonselgere (stakkars sjeler som må ha den mest bedritne jobben i verden)

Skrevet

Folk som begynner setningene med

1) Jeg er ikke rasist, MEN ...

2) Jeg er ikke imot kvinner, MEN ...

Idioter som tror de kan si all mulig dritt om de begynner setningene slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...