sug lut Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 De fastgrodde De passiv-aggressive De langsomme
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Slenger på: De frekke De nedlatende De fraværende
Ziva Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Lus Lus Lus Lus Klesvask på grunn av lus. Stryking av bunadskjorte. Jobbmøter.
Aliniane Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 (endret) Hm.. Leste "handlelista" da jeg åpnet tråden. Syntes det var spesielle ting du skulle ha i dag Endret 28. november 2013 av Aliniane
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Foreldre som ikke kan passe ungene sine på hyggekvelder og dermed ødelegger hele showet for de som skulle opptre. Så nært har jeg aldri vært ved å slå en unge. Eller forelder. Møkkafolk.
Gjest pupp and go Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 De fastgrodde De passiv-aggressive De langsomme Jeg er tidvis alt det der - noen ganger til og med samtidig. Vel. Til lags åt alle kan ingen gjere.
Iiiiik Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 De fastgrodde De passiv-aggressive De langsomme Herfra kommer: Vet-ikke-det-er-det-samme-for-meg-menneskene De omstendelige Martyrene
Aliniane Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 Eller de som sier "jada, jeg skal gjøre det", men aldri gjør noe som helst
sug lut Skrevet 28. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2013 De fastgrodde De passiv-aggressive De langsomme Jeg er tidvis alt det der - noen ganger til og med samtidig. Vel. Til lags åt alle kan ingen gjere. Nøkkelordet er TIDVIS. Det er det permanente som er en killer. La meg forøvrig tilføye: De anale.
sug lut Skrevet 28. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2013 De fastgrodde De passiv-aggressive De langsomme Herfra kommer: Vet-ikke-det-er-det-samme-for-meg-menneskene De omstendelige Martyrene Samme-for.-meg-gruppa di overlapper hos meg med de passiv-aggressive. Og med martyrene, faktisk. Og mine langsomme er ved et lykketreff også omstendelige.
Iiiiik Skrevet 28. november 2013 #11 Skrevet 28. november 2013 De fastgrodde De passiv-aggressive De langsomme Herfra kommer: Vet-ikke-det-er-det-samme-for-meg-menneskene De omstendelige Martyrene Samme-for.-meg-gruppa di overlapper hos meg med de passiv-aggressive. Og med martyrene, faktisk. Og mine langsomme er ved et lykketreff også omstendelige. Lurte på om jeg skulle oversette det med de dumme, men det hadde jo vært slemt... Noe av det verste jeg vet er når folks selvoppfatning er så lite i samsvar med det jeg oppfatter som mulig. "Jeg er en sånn som alltid stiller opp for andre og aldri tenker på meg selv" fra henne som aldri stiller et eneste spørsmål om hvordan jeg har det og som bare tar kontakt når hun trenger noe fra meg. Eller han som stønner over at det er bare han som gjør noe på jobben, men som alltid forsvinner når oppgaver skal fordeles og som har en brøkdel av mine arbeidsoppgaver på jobb.
*Miss Marple* Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Jeg er nesten fristet til å starte min helt egen hat-tråd, for akkurat nå hater jeg så intenst at jeg holder på å sprekke! Jeg er hjemme med mini og prøver å få gjort litt vettugt imellom å hindre min hjertens juvel i å tømme alle skuffene, bære all veden rundt og legge den på strategiske plasser som i sofaen og oppi blomsterpotter osv osv (alle som har hatt en ettåring vet hva jeg snakker om). Og mens jeg springer rundt som en hodeløs høne, så ringer ikke mindre enn 9 (sier og mener ni!!!) telefonselgere! Ni ganger har jeg tatt telefonen når det passer som dårligst (gjerne med en vedkubbe i en hånd og en frustrert ettåring i en annen) for å høre en munter stemme (som grenser til det hysteriske i mine ører) gaule ut "er det miss Marple, nei så hyggelig! Nå skal du høre....." Jeg må skam å melde at den stakkars nr 9 nok ikke fikk en bedre dag på jobben etter at jeg virkelig fikk nok... Dagens, ukens, månedens og faktisk årets hat er telefonselgere (stakkars sjeler som må ha den mest bedritne jobben i verden)
På Hengende Håret Skrevet 30. november 2013 #13 Skrevet 30. november 2013 Folk som begynner setningene med 1) Jeg er ikke rasist, MEN ... 2) Jeg er ikke imot kvinner, MEN ... Idioter som tror de kan si all mulig dritt om de begynner setningene slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå