Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Jeg har vært ute i praksis å jobbet i barnehage. Nå skal vi skrive hva vi har lært som har sammenheng med målet vårt. Målet er kommunikasjon med barn. Men hva svarer jeg da? Anonymous poster hash: daf08...82c
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Er du på storebarn, småbarn eller blnadet gruppe? Småbarn: spesielt viktig å se barnets nonverbale kommunikasjon. Anonymous poster hash: 7b3ed...b43
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 De er 2 år så de snakker egentlig greit. Bare litt usikker på hva jeg skal skrive at jeg har lært. Anonymous poster hash: daf08...82c
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 - Lært å legge til rette læring gjennom språk. Om du ser i rammeplanen for barnehager er det mye man ved å kommunisere med barn legger til rette for, eks farger, tall og matte, eventyr (der man bruker tall og uttrykk. eks bukkene bruse). - Med så¨små barn er det viktig å snakke med dem om hva du gjør eks ved påkledning, bleieskifting (viktig læringsarena). Fortelle at FØRST så skal vi ta handa INNI votten, så kan du putte beinet OPPI skoen osv. Og kanskje forberede de på hva som skal skje. Nå skal vi rydde, så skal vi kle på... Anonymous poster hash: 7b3ed...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå