Gå til innhold

Hva får deres foreldre av dere til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treger sårt tips, og gjerne spesielt fra dere som ikke har bestilt type personlig gave fra diverse foto-sider :)

Anonymous poster hash: 3ccbf...c33
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bedt de bruke penger på barna, da vi har alt vi trenger!

Anonymous poster hash: 4caa1...3bc
Skrevet

Gavepakninger med oljer,krydder og pasta + sett med kaffesiruper og gourmetkaffe, alt kjøpt på Hadeland Glassverk.

Anbefaler en tur dit for alle som har gaveproblemer, utrolig mye fint!

Anonymous poster hash: c0a37...e46

Skrevet

Har kjøpt noen på enklere liv.

Prøvde å finne lenken, men den var borte. De har hvertfall sånne holdere som holder vinglass på plass i oppvaskmaskinen. Helt genialt.

De er mye ute å reiser, og flyr ofte langt. Har kjøpt denne etter anbefalinger av andre:

http://www.enklereliv.no/jetsleeper.html

Årsabonnement på et blad/avis de liker godt er jo alltid en god ide.

Bøker blir heller aldri feil.

Anonymous poster hash: 4d414...e39

Skrevet

Til mamma ha jeg kjøpt parfyme, noen gode kremer og en digital fotoramme.

Anonymous poster hash: efc41...31f
Skrevet

Mor og far ønsker seg ny kjøkkenvekt og nytt sengetøy. Så da skal de få det.

Anonymous poster hash: cfefa...d8d
Skrevet

Mamma får 2 mugtail krus som hun ønsker seg. Pappa får abonnement på ett blad og hjemmelagede whiskey-brente mandler.

Skrevet

I år får svigermor 500kr.

Mamma og pappa får 2 heklede lyslykter jeg har laget og så får de deler til nisseserviset fra porsgrund porselen.

Har kuttet litt ned på julebudsjettet i år så i år får de for 500kr. Tidligere år har de fått 1000-1500kr, men synes det blir fryktelig dyrt. Har ikke såå god råd heller :-)

Skrevet

Min mor får håndstrikket lue og skjerf og pulsvanter i skinn. Min far vet jeg ikke enda.

Anonymous poster hash: 5c4af...9fa
Skrevet

Vanntette vintersko, håndveske, regnsett, pute, høie jerseylaken, genser, skjorte, dunjakke, ullpledd, påfyll til hardanger biffbestikk, abonnement på bladkompaniet, ullundertøy/superundertøy, bambussokker, stillongs fra heat, trekk til gassgrill.

Skrevet

Vanntette vintersko, håndveske, regnsett, pute, høie jerseylaken, genser, skjorte, dunjakke, ullpledd, påfyll til hardanger biffbestikk, abonnement på bladkompaniet, ullundertøy/superundertøy, bambussokker, stillongs fra heat, trekk til gassgrill.

Jeg regner med at det var tips, ikke at en person får alt det der til en jul. Det høres sykt ut.

Skrevet

Jeg regner med at det var tips, ikke at en person får alt det der til en jul. Det høres sykt ut.

Vi har 4 foreldre tilsammen, og dette er noe av det vi har kjøpt og skal fordeles på de 4.

Skrevet

Foreldre og svigerforeldre får fotograbilde av mini til å henge på skryteveggen. I tillegg får min far ullundertøy fra Janus, mor gode ullstrømper og en god krem og så får de begge en design såpedispenser til badet - for den de har er rett og slett ulekker.

Skrevet

Svigermor ønsket seg steketermometer så det får hun

Mamma får noe fotpleiegreier.

Svigerfar får kalender med bilder av ungene, det er det eneste han vil ha

Pappa får konfekt.

Ingen som kjøper så dyre voksengaver i denne familien, det går mest til barna og besteforeldre som har alt og ikke ønsker seg noe er det ikke lett å finne på noe til. De selv insisterer på at de ikke skal ha noe og at vi heller skal bruke pengene på oss selv og ungene, men siden de vet vi kjøper noe likevel ønsker de seg noe billig ;)

Anonymous poster hash: b737b...af5
Skrevet

Her får både mine foreldre og svigers kjøkkenredskaper fra Tupperware. Svigers får noen kakebokser ol fra tw, og mine foreldre får ølglass fra rosendahl i tillegg.

Skrevet

Mamma får elektrisk tannbørste og gavekort på fotpleie

Pappa får vekkerklokke med prosjektor og ølglass.

Skrevet

De får et kort hvor det står at vi har gitt bort pengene vi skulle kjøpe gave for til veldedighet. De trenger pengene mer en foreldrene våre gjør ;-)

Skrevet

Ullklær forutenom personlige gaver blir det i år :)

Skrevet

Mamma sa hun kanskje skulle prøve seg på å strikke mariusgenser til seg selv, men at garn var så dyrt. Hun har ikke strikket siden hun var 30 så tenkte kanskje å kjøpe en pakke med oppskrift, garn og pinner. Er nemlig jeg som har arvet alle strikkepinnene etter hennes mor;)

Anonymous poster hash: 8d460...517
Skrevet

En "handletrille", slik som gamle damer har. Fylt med diverse norske matvarer hun liker.

Hårolje (fra Orofluido). Hun har meget tørt hår og har nylig oppdaget gleden over gode pleieprodukter

Hjerteformet sten fra Nille med "verdens beste mamma"

Tenkte å kjøpe en digital fotoramme også.

Hvis jeg hadde hatt råd ville jeg kjøpt en ny laptop, da den hun har trengs å skiftes ut.

Skrevet

Mamma parafyme.

Pappa lommelykt og ullsokker.

Anonymous poster hash: 09187...2be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...