Gå til innhold

Eget rom/sprinkelseng. Blir snart gal :(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Minstemann har begynt med eget rom ( lørdag som var)

Han sovner som en stein kl 19.30, men våkner igjen etter ca en time, og holder det da gående med jevne mellomrom hele kvelden og natta. Jeg får rett og slett ikke sove, og det begynner å gå på helsa løs. Tidligere sov han i bagvogn, men er for stor til den nå. Det går så vidt, men da havner han med bena utenfor kanten i løpet av natta. I vogna sover han godt.. Jeg vet ikke mine arme råd, og tar gjerne imot tips :) Hvor lang tid tar det før dem venner seg til seng og eget rom? Vet jo at det er individuelt, men vil gjerne høre deres erfaringer :) Han sover to ganger på ca en time, og en gang på ca 2 timer i løpet av dagen. (i løpet av 12 timer) Han blir 6 mnd.

Anonymous poster hash: b5e64...d77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere har mulighet kan det være greit å vende til ny seng på drres rom og så flytte til nytt rom. Sprinkelbeskytter og evt legge noen tepper rundt i senga kan gjøre at det føles tryggere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På helse løs, been there, done that...

Har du forsøkt å pakke et teppe, rullet til ei pølse, rundt han slik at han ligger like trangt som i vogna? Mange babyer liker å ha det tett. Sprinkelsenga er jo gedigen og åpen sammenlignet med ei vogn, der barnet ligger godt og tett. Minst mulig luft og sprellemuligheter er ofte fint for de!

Vi la lillegutt i sprinkelseng akkurat ved seks mnd alder, ingen problem, men la noe tett rundt ham som sagt. Og rett etter prøvde vi eget rom, og det virker som om han sover bedre og ikke blir forstyrret av meg. Men GODT sover han jo langt ifra hehe...

Trøtte mammaer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sover på mitt rom sammen med meg, men jeg legger meg jo ikke kl 19.30. Sprinkelsenga står ved siden av min seng. Jeg har pakket han inn siden han var født, men nå kommer han seg løs, og kaver med armene, tar ut smokken osv :/ Jeg gir flaske, så jeg tviler på han blir forstyrret av meg. Har prøvd absolutt alt nå føler jeg, men ingenting får han til å sove. På dagtid sover han godt. Før var det omvendt. Sov godt på natten, og dårlig på dagen.

Anonymous poster hash: b5e64...d77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...