Gå til innhold

Bitch... hva er en gutt/mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min bruker bitch  til meg enkelte ganger når han blir sur.. ig jeg tenner på alle plugger. Hva er søsterutrykket som man kan si til en mann?

Anonymous poster hash: 14fc4...ebe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes ikke. En kvinne som har sex mot betaling er en hore. En mann som har sex mot betaling er en gigolo. Menn styrer alt i samfunnet, til og med språket.

Anonymous poster hash: 0e738...bb2
Skrevet

Jeg kaller tilfeldige mannlige bilister jævla kuk.

Anonymous poster hash: 93e63...c2e

Skrevet

Finnes ikke. En kvinne som har sex mot betaling er en hore. En mann som har sex mot betaling er en gigolo. Menn styrer alt i samfunnet, til og med språket.

Anonymous poster hash: 0e738...bb2

Tviler på at det er så mange menn som du tror som hadde likt å tatt i mot penger for sex...

Skrevet

Ass

Anonymous poster hash: caeb7...7d4

Skrevet

Det finnes vel ikke noe egentlig søsteruttrykk HI, men gretten gubbe er vel noe man kan kalle en sur mann?

Skrevet

Mygg/knottkuk, hestkuk er bare å gi et kompliment...

Anonymous poster hash: 417e0...2b3
Skrevet

Drittsekk

Anonymous poster hash: 643cb...871

Skrevet

Tror ikke det er et spesielt ord som tilsvarer bitch... Ikke som jeg kan komme på i alle fall.

Men det er nok av frekke ting man kan kalle folk da... 

Tviler på at det vil styrke forholdet noe særlig om du synker til hans nivå, uansett :) 

Skrevet

Tror ikke det er et spesielt ord som tilsvarer bitch... Ikke som jeg kan komme på i alle fall.

Tviler på at det vil styrke forholdet noe særlig om du synker til hans nivå, uansett :)

Nei det er jo egentlig sant, men  jeg har utalie ganger prøvd å  forklare at jeg ikke liker det men han klare ikke å ta den inn. derfor om jeg kan bruke et stygg ord noen ganger på ha  så kanskje han forstår..

Skrevet

Nei det er jo egentlig sant, men  jeg har utalie ganger prøvd å  forklare at jeg ikke liker det men han klare ikke å ta den inn. derfor om jeg kan bruke et stygg ord noen ganger på ha  så kanskje han forstår..

Det er nok ikke så veldig farlig om du forsøker i alle fall :P Så lenge det ikke eskalerer helt da :P 

Kanskje jeg vill gått for drittsekk, da?

Skrevet

Det høres trist ut å ha en mann som kaller deg for slike ting.

Jeg ville nok brukt pikk som noe i nærheten av bitch, selv om det er to forskjellige betydninger. Ordene er for meg ca like krenkende.

Anonymous poster hash: bf0d9...5e1

Skrevet

Jeg hadde kalt ham en smurf ;)

Anonymous poster hash: 9e15c...c5a

Skrevet

Donkey

Anonymous poster hash: 40e9f...1f8

Skrevet

Asshole!

Anonymous poster hash: 3e893...c19

Skrevet

Det er vel ingen oppskrift for suksess i forholdet akkurat, men jeg tror nok at jeg vil angrepet der menn såres mest - penisstørrelse eller prestasjoner i senga. Men ja, å synke ned på et slikt nivå er vel egentlig det samme som å starte bruddprosessen. 

Anonymous poster hash: cd696...e6c
Skrevet

Hvorfor si noe stygt tilbake, å være like barnslig?

Mannen min har ofte sagt "møkkakjerring" når han har vært sur. Det har hendt han har kommet med noen stygge grimaser også.. Noen ganger har jeg hermet etter han og spurt "syns du jeg virket voksen nå?"

Anonymous poster hash: 101ef...6a0

Skrevet

Du regner det som normalen å bli kalt "bitch" og ønsker deg like sterkt tabuisert betegnelse tilbake? Det er rimelig spesielt å søke veiledning til å bli mer vulgær.

Skrevet

Jeg hadde aldri godtatt at min mann snakket til meg på den måten. Hadde aldri nedverget meg ved å synke ned på samme nivå.

Anonymous poster hash: 30a5c...6cc
Skrevet

Kjøter!

Anonymous poster hash: a7969...58c

Skrevet

Ville kalt ham bitch tilbake :-) siterer iceT: i've got å bitch who's a man, 'cause they're bitches too :-). (99 problems)

Skrevet

Kall han feiging eller liten mann :P

Anonymous poster hash: c5649...a33
Skrevet

Mannebitch!

Anonymous poster hash: 10015...938
Skrevet

Det første jeg tenkte på var shitthead, men knottkuk var et mye bedre forslag. Hehehe.

Men hvorfor snakker dere til hverandre på denne måten?

Anonymous poster hash: c665c...b44
Skrevet

Rasshøl?

Anonymous poster hash: a71b2...65e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...