Gå til innhold

Rasisme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det var en tråd her om du ville ha latt en mørkhudet fått leie hos deg ellernoe i den duren, og da lurer jeg på hvor mange her er SKEPTISKE til våre ny landsmenn og hvem av dem er du skeptisk til? ( romenerne,iranere,somaliere,asiatere) og deretter om du har en god grunn til dette.

Jeg selv er imot de som er FOR sharia loven og de som vil forandre norge og de som behandler våre nordmenn og våre utledninger som faktisk jobber og sliter ræva si for å få bo i norge som dritt altså disse som rakker ned på asiatere og de som klår på våre tenåringsjenter og kaller dem hore hvis de får avslag ellers så liker jeg  ikke disse som misliker hvordan vi oppdrar våre barn.

Anonymous poster hash: 5a6c6...e71
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle med en kultur som er drastisk annerledes enn vår er jeg skeptisk til skal få gå fritt blant oss. Jeg stoler bare ikke på at godt voksne klarer den overgangen på en sunn måte.

Anonymous poster hash: 6dbdc...e12
Skrevet

Er egentlig mest redd Siv Jensen. Og amerikanere. Forsåvidt ikke veldig begeistra for dansker, men det har med språket å gjøre. Holder de kjeft går det greit. 

Skrevet

Er egentlig mest redd Siv Jensen. Og amerikanere. Forsåvidt ikke veldig begeistra for dansker, men det har med språket å gjøre. Holder de kjeft går det greit. 

Hvorfor amerikanere?

Anonymous poster hash: 6dbdc...e12

Skrevet

Charles Manson, George Bush og Mily Cyrus er jo noe av det skumleste som fins. Huff, nå får jeg ikke sove i natt.

Skrevet

Å være skeptisk til fremmede mennesker, kulturer, religioner osv., er ikke rasisme. Definisjonen på rasisme er at man mener at en rase er mer intelligent eller mer verdt enn en annen rase.

Skepsis og fremmedfrykt kommer ofte av uvitenhet eller dårlige opplevelser, men det er ikke rasisme.

Anonymous poster hash: d7648...e85
Skrevet

Jeg er skeptisk til den norske innvandringspolitikken. Og jeg kan GARANTERE alle, at nordmenn hadde skapt uro hvis vi kom 100 000 til feks somalia også, og ville bygge kirker, få penger fra staten o.l. 

Anonymous poster hash: 3c46a...fce
Skrevet

Fremmedfrykt er helt naturlig, et instinkt vi har igjen fra vi var primitive dyr. Bevisst rasisme, derimot, er noe helt annet! Jeg er skeptisk til alle store forandringer som skjer i landet vårt, både innvandringen, globaliseringen og regjeringsskiftet. Det er bare sunn skepsis. Det spiller for øvrig ikke så stor rolle HVOR innvandrerne kommer fra, men jo større den kulturelle forskjellen er, jo mer skeptisk er jeg jo selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...