Gå til innhold

kornsirkler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser på dette på tv2 nå? Hva mener dere om kornsirkler?:-)

Anonymous poster hash: de054...1dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er vel menneskeskapt?

Anonymous poster hash: 8f358...6bd
Skrevet

Jeg har vanskelig for å forstå at de mest kompliserte og store kornsirklene er menneskeskapt over natten.

Og hvis de likevel er menneskeskapte, så har jeg egentlig ikke lyst til å vite det.

Synes tanken er så fin, at det noen "der ute" som bare viser seg med å lage slike vakre dekorasjoner :)

Anonymous poster hash: d1afb...94f
Skrevet

Er nok menneskeskapt

hvordan forklarer du da at de menneskeskapte sirklene er kornet knekt ved bakken, mens de andre er bøyd uten å knekke?

Hi

Skrevet

Er nok menneskeskapt

hvordan forklarer du da at de menneskeskapte sirklene er kornet knekt ved bakken, mens de andre er bøyd uten å knekke?

Hi

Er de?

Det er jo enda bedre. Det viser at de som lager dem ikke ønsker å ødelegge kornet :)

Anonymous poster hash: d1afb...94f

Skrevet

Jeg syns det er veldig fascinerende...

Anonymous poster hash: 2c3ed...f22
Skrevet

Kanskje det er noen (USA feks) som prøver ut en slags laser festet til en satelitt fra verdensrommet? :P Nå bare tenker jeg høyt her ;)

Anonymous poster hash: 12969...860
Skrevet

Kanskje det er noen (USA feks) som prøver ut en slags laser festet til en satelitt fra verdensrommet? :P Nå bare tenker jeg høyt her ;)

Anonymous poster hash: 12969...860

hehe, tanken var god, men lite trolig;) kornsirkler har eksistert i mange mange

hi

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg har vært med å lage slike :P hehe.. Det var med godkjenning av bonden da, vi skulle sjekke om det gikk an å bøye kornet uten å brekke det, og beklager til de av dere som ikke vil vite, men det er fullt mulig å bøye kornet uten å brekke det, med riktig "verktøy" (planker) god tid og skånsom håndtering av kornet, så går det fint an. Det er sjeldent det er 2-3 stk som gjør det bare, det utøves i grupper, og sirklene er bestemt på forhånd.

Jupps, det var vårt bidrag på folkehøgskolen ;)

Skrevet

Jeg tenker at det ikke er mulig for mennesker å lage de. De er så symmetriske, rette linjer, noen i 3d utforming. Og de er diiigre. Lurer veldig pp hva som lager de.

Skrevet

Men hvis de var menneskeskapt, tror dere ikke det ville vært avslørt til nå?

Anonymous poster hash: 32632...a5c

Skrevet

Ser dokumentaren no. Skal nok ikkje kimse av alt som ikkje er forståeleg.

Er dette menneskeskapt, så har dei som har skapt det i alle fall gjort ein framifrå innsats, og burde vere såpass intelligente at dei sikkert hadde kunne ha fått toppjobbar i alle slags matematiske felt - og då tenkjer eg at dei sikkert har andre ting å gjere på enn å springe rundt nattestid, og tilføre sterk hete til kvart strå, slik at dei knekk på same plassen, og klarer å legge dei slik at det er i perfekt formasjon - utan å legge att spor, vel og merke.

Men ein veit aldri kva hobbyar folk har!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Det er jo mange som står ved at de er menneskeskapt, men det er jo alltid tvilere, uansett hva det handler om, så er det flere meninger om saken. Og det er ikke slik at man frivillig sier "åh, det er vi som står bak den der", det er jo ikke så snilt gjort mot bonden det går utover.

Skrevet

Hæ?

Da syns jeg du skal gå inn på Google, søk på Doug Bower og Dave Chorley, og se de lage kornsirkler på en time....

Skrevet

De store og kompliserte kornsirklene vi så på dokumentaren nå, kan jeg umulig forstå at er menneskeskapt. Ingen hadde klart å lage noe sånt over natta med så stor perfeksjon, der hvert strå er bøyd/smeltet med varme.

Men enklere og mindre kornsirkler er det sikkert noen som har hatt gøy med å lage.

Anonymous poster hash: b651b...a56
Skrevet

Hvorfor lander alle UFO'er kornåkeren, jo fordi det er lettest og jukse med spor der. Sannheten er vel at dem lander i havet, og når dem drar igjen så ser vi det som storm, orkan eller syklon.

Syns det er en bedre tanke....

Skrevet

Hæ?

Da syns jeg du skal gå inn på Google, søk på Doug Bower og Dave Chorley, og se de lage kornsirkler på en time....

Om du hadde lest litt om dem så hadde du fått med deg at de sa at det hele var en hoax og at den de prøvde seg på å lage ble skikkelig dårlig. De påsto også at de hadde laget over 1000 kornsirkler, noe de senere trakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...