Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Jeg har bursdag om et par uker og min kjære mor ringte og fortalte meg at jeg ikke måtte kjøpe adventsstake, for det hadde hun kjøpt til meg på Europris i dag, til bursdagen min - så den skulle jeg få på fredag, slik jeg kunne pynte til advent. (Skulle få en sånn "kjøttdeigknørver" i tillegg, kunne hun opplyse meg om.) Nå får jeg som regel kun en gave når jeg fyller år, fordi jeg er alene og vi venninnene kjøper ikke bursdagsgave til hverandre lengre. Jeg synes det er så enormt kipt å vite hva jeg får, og i tillegg få den på en annen dag enn den som gjelder, for da har jeg liksom ingenting å pakke opp når jeg fyller år. Det samme skjedde nemlig i fjor. Nå er jeg godt voksen, så jeg burde sikkert ta meg sammen, men jeg klarte ikke å la være å formidle skuffelsen i telefonen. Drittunge? (Ja, jeg vet at der finnes reelle problemer ute i verden, så ja, i bunn og i grunn er det en filleting..) Anonymous poster hash: 99707...666
Gjest Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Nå vet jeg ikke hva du pleier å få ellers til bursdagene dine eller om prisnivået ellers? Synes det var en stusselig gave, men om du ønsker deg det, så stiller det seg annerledes Ville vel ha blitt en smule skuffet om jeg fikk dette av moren min.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Kanskje "typisk eldre mødre", som sier slike ting via tlf... Anonymous poster hash: 4dd60...4fe
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Nå vet jeg ikke hva du pleier å få ellers til bursdagene dine eller om prisnivået ellers? Synes det var en stusselig gave, men om du ønsker deg det, så stiller det seg annerledes Ville vel ha blitt en smule skuffet om jeg fikk dette av moren min. Prisnivået er oftest i det skiktet der. I fjor fikk jeg en liten lyslykt - så det var nok ikke det store utlegget der heller;) Anonymous poster hash: 99707...666
Rose04 Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Hehe, folk er jo forskjellig, så hvis det er vikig for deg så er det jo det. Så da kan du jo si til moren din at du helst ikke vil vite hva du får og helst vil ha gaven på dagen din. Sånn til neste gang. Jeg hadde forøvrig ikke brydd meg om hva eller når jeg fikk gaven... Jeg forteller gjerne hva jeg vil ha også kjøper mamma det...(helst vil jeg bare ha penger så jeg kan kjøpe det selv...hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå