Gå til innhold

kjenner jeg blir flau!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannkanoner på flyet hans for å hylle han? En sjakkspiller? Hvor mange millioner av statskassen brukes til denne hyllesten?

Anonymous poster hash: 3019e...e89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøvete om du spør meg!

Anonymous poster hash: b857a...821
Skrevet

Han fortjener det da! :) 

Anonymous poster hash: 70b21...733
Skrevet

Hvem?

Anonymous poster hash: 556f3...453
Skrevet

Magnus Karlsen:)

Skrevet

Magnus Carlsen sjakkspilleren som rager nr 1 på rankingen og som og innehar vm tittelen :-)

Skrevet

Kunne brukt pengene på mer vettuge ting ja.

Skrevet

Hæ? Ja vel, han spiller sjakk. So what?

Anonymous poster hash: 35373...ab0
Skrevet

Verdens beste Carlsen (on) :-)

Anonymous poster hash: acc23...b29

Skrevet

Drittlei hele fyren og det kvalme, flåsete gliset hans

Anonymous poster hash: 3afc5...048

Skrevet

Dere får trøste dere med at han må betale skatt av alle milliona sine!

Anonymous poster hash: e5038...dfd

Skrevet

Hjelpe meg for noen megger dere er...

Anonymous poster hash: c2709...75b
Skrevet

?! Er det noe å reagere på? Er vel ikke så veldig mange kronene det kostet, heller.

Hvorfor i all verden skal han ikke hylles? Han er på linje med Nansen, Heyerdahl og alle de andre tøffingene Norge liker å være stolte av, bare at Carlsen har styrken i hjernen.

Det han har fått til er helt vanvittig! Han fortjener å bli hyllet i lang tid!

Anonymous poster hash: e4783...b46

Skrevet

hehe, det er jo bare vann det er snakk om da, kan jo ikke ha kostet allverdens. kunne forstått de sure kommentarene hvis det var olje eller champagne;)

Anonymous poster hash: 610ba...585
Skrevet

Hehe, jeg må si jeg stusset da de annonserte på radioen at Norges nye superstjerne hadde landet. Koblet ikke i det hele tatt at det var Carlsen det var snakk om.... Ser ikke på han som en Superstjerne eller en helt på noen som helst måte. Og å sammenligne han med Thor Heyerdahl og Nansen blir helt bak mål. De utførte i alle fall noe vettugt, og noe som kan kalles en bragd.

Anonymous poster hash: 9dfe4...148
Skrevet

Hehe, jeg må si jeg stusset da de annonserte på radioen at Norges nye superstjerne hadde landet. Koblet ikke i det hele tatt at det var Carlsen det var snakk om.... Ser ikke på han som en Superstjerne eller en helt på noen som helst måte. Og å sammenligne han med Thor Heyerdahl og Nansen blir helt bak mål. De utførte i alle fall noe vettugt, og noe som kan kalles en bragd.

Vann koster ikke så mye, men hva med de to flyene som spruter vannet, det er0neppe billig

Enig med deg over forresten:-)

Skrevet

Det er faktisk veldig stort det han har prestert og mannen/gutten er et geni. Men janteloven innhenter han allerede på flyplassen. Heia norge. Her på berje går vi rundt og tror at skisport er noe stort. En sport som bare noen få land deltar i. Sjakk er globalt.

Anonymous poster hash: 57af7...b82
Skrevet

Ehhh... Flyene som spruter vann....??? Må være de nye brannflyene det da eller? Ho, ho, ho!

Er ikke så slem altså, men fikk noen artige bilder i hodet nå.

Anonymous poster hash: 15aa9...4b9

Skrevet

Vann koster ikke så mye, men hva med de to flyene som spruter vannet, det er0neppe billig

Ingen fly som spruter vann din jævla tulling!

Anonymous poster hash: 92e96...aa7

Skrevet

Det var to brannbiler som sprutet vann. De er fast stasjonert på flyplassen og må uansett teste utstyrt innimellom. Det kostet ikke veldig mye.

Er det ikke fint at folk som har gjort en bragd blir hyllet?

Anonymous poster hash: c5271...87b

Skrevet

kjente jeg at jeg ble flau - på dine vegne!

Det er brannbilene som har vannkanoner. Disse er stasjonert på flyplassen uansett. De blir kjørt ut på rullebanene og bilene får testet utstyret! Ikke akkurat noe å hause opp og koster neppe mange kronene fpr det vannet som ble sprøytet ut. Tipper det går mer vann ved et besøk på brannstasjonen av en barnehageavdeling eller skoelklasse:)

Anonymous poster hash: 760c9...899

Skrevet

Men i alle dager......

Han ble verdensmester, hvorfor i alle dager skal han ikke hedres på lik linje med skistjernene våre, slalomheltene, svømmeesset, osv!!??

Anonymous poster hash: c7484...704

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...