Gå til innhold

Den der slimproppen..

Anbefalte innlegg

Det tar jo aldri slutt på slimet! Begynte i går meg litt brunlig slim, tenkte at "der gikk proppen", men i dag har det bare fortsatt! Mye slim med blodspor i hver gang jeg er på do! Hvor stor er den proppen egentlig??? Det verste er at jeg er tredjegangs å faktisk husker ikke fra forrige gang hehe... Håper noe skjer snart! 39+5 i dag :D andre med lignende erfaringer?

Anonymous poster hash: ff578...7a3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144100376-den-der-slimproppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar :) her er det ingen action ennå gitt! Hatt den roligste natten ever faktisk! Pleier å slite mye med masrier når jeg ligger, men ikke i natt nei! Lurte på å kjøpe et klyx på apoteket i dag, bare for å prøve hehe... Vil bare legge til at drt står i pakningsvedlegget at det kan brukes av gravide ;)

Annonse

Tusen takk for svar :) her er det ingen action ennå gitt! Hatt den roligste natten ever faktisk! Pleier å slite mye med masrier når jeg ligger, men ikke i natt nei! Lurte på å kjøpe et klyx på apoteket i dag, bare for å prøve hehe... Vil bare legge til at drt står i pakningsvedlegget at det kan brukes av gravide ;)

Jeg er da HI ! Ikke meningen å være anonym i hovedinnlegget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...