Gå til innhold

Syke nordmenn som klarer å drepe barn(til alle dere som skriver hele tiden om syke innvandrere)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener selfølgelig ikke det, mener for en syk mann som klarervå drepe et lite barn. Som utledning bør jeg vel tenke at nordmenn er syke, men jeg er ikke då fordomsfull og skjærer ikke alle over en kam slik mange av dere på dette forumet gjør når en utledning gjør noe galt.

Virkelig tragisk og nok et bevis at syke mennesker finns overalt uavhengig av nasjonalitet.

Anonymous poster hash: cf778...580

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ALT for tidlig å slå politisk mynt på denne saken. Hele greia er bare trist og tenk på deh stakkars mammaen som sitter igjen nå :(

Anonymous poster hash: 34cd6...794
Skrevet

Syke folk finnes overalt ja, men jeg har inntrykk av at terskelen er lavere i noen kulturer...

Skrevet

Gjør selfølgelig det, men tenkte med en gang at syke mennesker finnes overalt.

Etter bussdrapet var det mange aktive her med mange meninger, men veldig stille nå.

Skrevet

Etter bussdrapet var det mange aktive her med mange meninger, men veldig stille nå.

Kan det ha noe med at det er en baby som er blitt slått ihjel av sin egen pappa og om en mamma som har mistet hele familien sin? Tenk deg litt om nå!

Skrevet

Valkyrier: og du har kanskje forsket på dette når du kommer med en slik uttalelse, eller er det fordommer som slår inn?

Skrevet

Dere er gode på å spore fra poenget. Går ikke mer i diskusjon her.

Skrevet

Kan det ha noe med at det er en baby som er blitt slått ihjel av sin egen pappa og om en mamma som har mistet hele familien sin? Tenk deg litt om nå!

Er det værre enn at 3 personer er døde og et stort antall mennesker mistet sin kjære mann, bror, far, søster, tante, onkel, barnebarn, sønn, datter i bussdrapene ??

Anonymous poster hash: ecb78...12c

Skrevet

Hvis du synes nordmenn er så ille så står det deg fritt å flytte ut fra Norge når som helst. :)

Anonymous poster hash: f4399...864
Skrevet

Jeg tenker heller at det er sykt at barnevernet ikke tok gutten med seg dagen i forveien da de måtte ha politiet med seg på hjemmebesøk!

Anonymous poster hash: 5df4b...9dd
Skrevet

Når politi, barnevern etc ikke gjør jobben sin skikkel7g er det alltid et liv som går tapt!:heia norge!!!

Skrevet

Hater uteledninger ass!

Anonymous poster hash: fd1c0...bb4

Skrevet

Så fint for deg, og forresten går ingen steder, elsker Norge, skal sørge for å få flere slektninger hit;)

Skrevet

Er det værre enn at 3 personer er døde og et stort antall mennesker mistet sin kjære mann, bror, far, søster, tante, onkel, barnebarn, sønn, datter i bussdrapene ??

Anonymous poster hash: ecb78...12c

Det er ikke verre for de pårørende, men å slå politisk mynt på at en BABY er blitt drept er forkastelig

Skrevet

Så fint for deg, og forresten går ingen steder, elsker Norge, skal sørge for å få flere slektninger hit;)

D'uh, dust. UTELEDNINGER.

Skrevet

Det er noe du har innbilt i ditt hode. Det var ikke meningen med tråden, som sagt du sporet helt av. Ingen har sagt at dette ikke er tragisk. Får vondt når jeg tenker hva dette barnet har gjennomgått.

Skrevet

Dust... For deg er jeg nok en ressursterk oppegående utledning som har klart meg mye bedre i et fremmed land enn det du noen gang vil gjøre. Sånne som kommer med slike uttalelser er typiske " enkle, dårlig fungerende", som ser på omverden veldig firkantet. Synes synd på deg!

Skrevet

Nå vet man heller faktisk ikke om dette er en nordmann heller. Men noe det kan være selvfølgelig. Tror også barnedrap er mindre vanlig her i Norge enn andre land. Men ja det skjer her også.

Anonymous poster hash: b26ad...c85
Skrevet

Statistikken viser at muslimer er på voldsstatisikken på familievold, så ta deg en bolle og kom deg ut av landet om du syns det er så ille.

Anonymous poster hash: 27bb2...e33
Skrevet

Nå vet man heller faktisk ikke om dette er en nordmann heller. Men noe det kan være selvfølgelig. Tror også barnedrap er mindre vanlig her i Norge enn andre land. Men ja det skjer her også.

Det står i VG at begge er av norsk opprinnelse, uten at det gjør saken hverken verre eller bedre.

Jeg har en liten gutt på 13 mnd selv og at noen kan utøve vold mot et så lite og forsvarsløst menneske er helt, helt ufattelig.

Stakkar lille vennen - hvil i fred. Nå er det ingen som kan skremme og skade deg mer.

Anonymous poster hash: cb6cb...30e

Skrevet

Står på Dagbladet at foreldrene er etnisk norske, men like tragisk uansett om de er etnisk norsk eller ei. Stakkars lille gutt :(

Anonymous poster hash: 933e8...2ac

Skrevet

Muslim her og aldri opplevd vold i mitt liv. Derimot har jeg gjennom jobben min møtt mange voldsutsatte barn i både norske og utenlandske hjem, dessverre.

Og som jeg sa tidligere tar meg gjerne en bolle og blir her, heldigvis har jeg mange gode norske venner som ikke er så fordomsfulle som deg... Så bare irriter deg du over muslimer, utledninget, lille stakkarslige deg får oss ikke ut!

Skrevet

For en diskusjon! 

En baby er blitt drept! Å spekulere ut av en annen verden på bakgrunn av noe så tragisk som dette er bare forkastelig! Dere kunne gitt det en dag i det minste..

Skrevet

Muslim her og aldri opplevd vold i mitt liv. Derimot har jeg gjennom jobben min møtt mange voldsutsatte barn i både norske og utenlandske hjem, dessverre.

Og som jeg sa tidligere tar meg gjerne en bolle og blir her, heldigvis har jeg mange gode norske venner som ikke er så fordomsfulle som deg... Så bare irriter deg du over muslimer, utledninget, lille stakkarslige deg får oss ikke ut!

Dine opplevelser er intet annet enn meningsløse anekdoter. Politiet har gått ut og sagt at 70% av all familievold i Oslo er av utlendinger, spesifikt muslimer.

Det er ikke fordommer, det er fakta.

Og nei, meg får du ikke ut av mitt eget land... Du er derimot fri til å forlate landet vårt.

Anonymous poster hash: 27bb2...e33

Skrevet

Hater uteledninger ass!

Du må være fint lite tilbakrstående da!:-)

Anonymous poster hash: 7a5b6...51a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...