Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Hei, jeg lurer på om det er lurt å gå tur? om man helst burde gjøre det? kan det være farlig for babyen om man er inaktiv? 18 år og 20 uker på vei. Anonymous poster hash: b3c0c...619
Berta_78 Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Det er veldig bra både for babyen og deg om du holder deg i form :-) Gåturer er bra for kropp og sjel!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Men nei det er ikke farlig for babyen om du er inaktiv men er selvfølgelig godt for deg selv å gå tur jeg var ganske inaktiv, kom en perfekt baby ut tatt igjen de gåturene etter at babyen kom ut! Anonymous poster hash: 2a0f1...da4
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Okei.. takk nå føler jeg meg lettet.. jeg bor på en litt skummel plass der det ikke er gåsti, og folk kjører fort ned og opp fjellet.. Anonymous poster hash: b3c0c...619
scarecrow2011 Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Er ikke farlig for baby, men vil være en stor fordel for deg om du trener og holder deg i form mens du kan. Kommer deg bla fortere etter fødsel, og kan ha lettere fødsler. Jeg var på fjelltur et par uker før fødsel med første hadde sikkert gått nærmere også om det ikke var så mye is. Gikk vanlig tur samme dag som barnet kom også
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Jeg hadde bekkenløsning fra ca midt i svangerskapet og kunne av gode grunner ikke gå så mye. Kom en helt normal baby for det. Mammaen min lå i sengen et par måneder med broren min på slutten. Han kom en måned for tidlig til slutt, men er helt normal for det. Om du klarer å gå tur/sykle/trene er det veldig bra, det sies vel at fødselen går lettere da og at kroppen restituerer fortere :-) Anonymous poster hash: b486b...7dd
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #7 Skrevet 27. november 2013 Okei Takk Anonymous poster hash: b3c0c...619
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå