Gå til innhold

Skal dere ta tilbake alt det negative dere har sagt om fotballfrue nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som hun har klart seg bra gjennom fødsel og barselopphold uansett hva hun hadde og ikke hadde i fødebagen sin og hva slags forventninger hun hadde. Og hun ser fremdeles velstelt og velkledd ut. Mange som kommenterte på en skarp måte at hun kom til å få virkeligheten i fleisen osv, men det er faktisk ikke forbudt å være velstelt og sminket og pent kledd selvom man nettopp har født. De fleste har ikke tid og ork til dette, og bryr seg ikke, men noen gjør altså det og det er ok.  

Anonymous poster hash: b55ff...bd8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeezes. Skal vi la den damen ligge nå? Om man vil lese om henne er det vel bare å gå inn på den bloggen for å få oppdateringer (og sponse henne ytterligere)

Kan ikke vi andre skånes litt ? Ja jeg vet at det er bare å la være å trykke, men det er jo 10 innlegg på hver side om henne nå. Gjeesp.

Anonymous poster hash: e770e...bb4
Skrevet

hadde nok også pynta meg litt ekstra om jeg skulle ta bilder for å legge ut til titusenvis av mennesker ! hadde nok ikke nøyd meg med joggisen da jeg heller, om jeg orka eller ei ;)

¨Sånn er jo livet hennes, ikke sikkert hun går rundt i annet enn joggis hjemme, samme det... men de fleste gjør seg flid når de skal sees av så mange =)

Mulig det kanskje er/blir hakket vanskeligere enn hun vil "innrømme", men hun om det, er jo ikke noe å syte om til alle andre..

Anonymous poster hash: b511a...60c
Skrevet

Nå leser jeg ikke blogger og har følgelig ingen mening om hele fruen, men sjekket bloggen nå og hun ser jo virkelig smashing ut! Ta den, Kate Middlethon:)

Anonymous poster hash: 5e9d6...ee5

Skrevet

Mistenker at det er fruen selv eller mannen som starter alle disse trådene. Og følge godt med gjør de nok også¨...

Hvis ikke synes jeg vi skal la familien dere være i fred.

Anonymous poster hash: 229df...62b
Skrevet

Hun har 90 000 lesere og JOBBEN hennes er å se bra ut. Get it? Når det er sagt har dama født, så la henne være i fred da! Vil dere bidra til å holde inntekta hennes igang kan dere gå inn på bloggen hennes og heller skrive søte kommentarer i kommentarfeltet. Unner Caroline, babyen og mannen hennes alt godt og lykke til med barseltid ( som jeg tenker generelt om nybakte foreldre jeg hører om), men guuud så drittlei jeg er av å lese spam av fansen hennes her inne.. 

Anonymous poster hash: 2a312...3ed
Skrevet

Mistenker at det er fruen selv eller mannen som starter alle disse trådene. Og følge godt med gjør de nok også¨...

Hvis ikke synes jeg vi skal la familien dere være i fred.

Anonymous poster hash: 229df...62b

Haha, tror du virkelig at de nybakte foreldrene gidder å sitte på bim og lage tråder om seg selv?!? Tror de har mer enn nok med baby og alt som følger med. Må bare le av at folk tror de gidder å sitte her inne og skrive om seg selv. Finnes en verden utenfor denne ;) ;)

Anonymous poster hash: 56a56...e3f

Skrevet

Hun har 90 000 lesere og JOBBEN hennes er å se bra ut. Get it? Når det er sagt har dama født, så la henne være i fred da! Vil dere bidra til å holde inntekta hennes igang kan dere gå inn på bloggen hennes og heller skrive søte kommentarer i kommentarfeltet. Unner Caroline, babyen og mannen hennes alt godt og lykke til med barseltid ( som jeg tenker generelt om nybakte foreldre jeg hører om), men guuud så drittlei jeg er av å lese spam av fansen hennes her inne..  Anonymous poster hash: 2a312...3ed

Hun har 90 000 lesere og JOBBEN hennes er å se bra ut. Get it? Når det er sagt har dama født, så la henne være i fred da! Vil dere bidra til å holde inntekta hennes igang kan dere gå inn på bloggen hennes og heller skrive søte kommentarer i kommentarfeltet. Unner Caroline, babyen og mannen hennes alt godt og lykke til med barseltid ( som jeg tenker generelt om nybakte foreldre jeg hører om), men guuud så drittlei jeg er av å lese spam av fansen hennes her inne..  Anonymous poster hash: 2a312...3ed

Helt enig... Skjønner ikke hvorfor dem skal legge ut alt her, dem som vil vite om henne kan heller gå inn på bloggen.

Anonymous poster hash: 7ab42...014

Skrevet

Trenger vel i grunn ikke svare når jeg ikke har noe vettig å si, men hva i h....er så interessant med denne Fotballfrue?

100 innlegg om henne jo.

Er hun ikke en vanlig rosablogger med et hav av uinteressante innlegg om slanking, klær og interiør?

Tipper bare for jeg har såvidt vært innom bloggen hennes en gang.

Skrevet

Har aldri sagt noe annet enn at jeg ikke synes hun er noe pen og det mener jeg fremdeles.

Anonymous poster hash: 68f6d...462

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...