Gå til innhold

Hvor mye bevegelse/spark i uke 29?

Anbefalte innlegg

Har vanligvis en kjempe aktiv baby i magen, kjenner alltid liv med en gang jeg setter meg ned for å slappe av. Sånn har det vært helt siden uke 17 ca.

Nå de siste dagene har det vært veldig varierende. Mandag kveld var det full fart og masse liv som vanlig på kvelden, mens i går og idag har det vært hakket roligere. Har kjent liv gjevnlig, men ikke like harde spark eller kraftige bevegelser som før.

Er dette normalt?

Kan legge til at jeg var på 3d ul for en uke siden og da så alt normalt ut. Er i uke 29 :)

Siden jeg er vant med å kjenne så mye liv hele tiden føler jeg at jeg har blitt "bortskjemt" med dette og blir fort bekymret når det er stille.

Dytter med en gang nedpå litt godis for å se om det tar seg opp, he he.

Hva tror dere? Skal jeg bare roe meg? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144100338-hvor-mye-bevegelsespark-i-uke-29/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ganske normalt ut, vært sånn hos meg også :) noen dager er mini spinnvill og andre dager ganske rolig. I uke 29 har h*n fortsatt litt boltreplass så detkan være at du ikke merker alle bevegelse også. Det vil bli litt mykere bevegelser fremover også, mer seige,siden plassen blir trangere. Så lenge du kjenner noe jevnlig er nok alt i orden :) men det er fullt lov. Åringe føden hvis du føler noe ikke stemmer, husk det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...