Gå til innhold

Lite liv :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner meg litt redd.. Jeg har vært så bortskjemt med å kjenne mye liv i magen. Han har vært flink til å rulle rundt og sparke å slå rundt seg.. Jeg har kjent liv idag, men utrolig lite både igår og idag.. Hvem bør/skal jeg kontakte???

Anonymous poster hash: b8013...5cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei? Du bør vel kontakte føden der du skal føde?

Skrevet

Jeg er 31+4..

Skrevet

Ring føden du, så får du en UL og slipper å bekymre deg sånn ;) Bedre å ringe en gang for mye!'

Anonymous poster hash: b44e6...898

Skrevet

Jeg har også kjent mindre liv enn det jeg pleier de siste dagene. Er iuke 29. Kjenner ikke så mye kraftige spark, mer som om han kommer bort med hendene. Har tenkt tanken at babyen kan ha snudd seg og sparker innover. Skal på ultralyd neste fredag, og prøver inntil da å tenke at det er vanlig å kjenne mindre liv noen dager enn andre og håpe alt er i orden:)

Skrevet

Da skal du kontakte føden,- du får nok komme inn med en gang. Bedre med en ekstra sjekk enn å gå å bekymre seg:)

Skrevet

Jeg skal på sykehuset om litt. Jeg hadde nok ikke reagert så kraftig hadde jeg ikke vært så bortskjemt med alle de bevegelsene han alt har gitt meg. + ei venninne fortalte meg at det de evt var redd for var navlestrengen. Det skremte meg veldig hva hun videre fortalte, jeg har bare ikke tenkt på det slikt.. :(

Hun jobber på barneavdelingen på sykehuset..

Skrevet

Lykke til! Det går nok fint skal du se:)

Skrevet

Har det akkurat på samme måte. Vært veldig bortskjemt med mye spark og bevegelse men vært mindre de to siste dagene. Er i uke 29.

Blir veldig fort bekymret!

Oppdater oss på hvordan det gikk da! :)

Skrevet

Jeg kjente lite liv når jeg var 32+4, og ringte fødeavdelingen på AHUS og fikk komme med en gang:) Tok ctg registrering og da ble det plutselig mye liv og alt var fint og normalt! 
Så lenge du har kjent noe liv, så er nok alt fint! Er ikke ofte det ikke er det. De kan ha roligere perioder når de får mindre plass osv.

Skrevet

Hvordan gikk det HI?

Anonymous poster hash: 63c2e...b7f

Skrevet

Jeg kjente lite liv da jeg var i uke 37. Fikk komme inn på ul og fant ut at babyen var litt liten. Fikk vekstkontroll i uke 39 og hun hadde ikke vokst siden uke 37. Da ble jeg satt igang.

Lurt å få det sjekket med andre ord!

Anonymous poster hash: 0e274...9b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...