Gå til innhold

Foreldre med møkkete hjem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det riktig å gi beskjed/nevne at de har det møkkete hjemme? Med tanke på at barn lever der? Eller bør man ikke si noe?! 

Forstår ikke at enkelte klarer å leve slik... 

Anonymous poster hash: b6736...261
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vel vanvittig mye møkk til før det er din oppgave å si fra. Hvor ille snakker vi?

Jeg vokste opp i et rotehus jeg nå ville fått fnatt av, men terskelen for å si fra er veldig høy.

Anonymous poster hash: f3c8f...933

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Definer møkkete. Her er det møkkete nå.. men levelig vil jeg si ;-)

Skrevet

Det spør hva du mener med møkkete.

Anonymous poster hash: 4092e...2c1

Skrevet

Tja, her er det ikke møkkete, men rotete derimot...... :P To vidt forskjellige ting for min del i allefall. Men vil si at terskelen for å si i fra bør være lavere om det er møkkete, enn rotete. Skulle forsåvidt måtte mye til for at jeg skulle sagt i fra, da må det være helt på grensen til helseskadelig, noe jeg innimellom ser på jobb (da er det ikke barn involvert heller) Når helsa atår på spill, er det også på tide å si i fra, om folk ikke kan ivareta seg selv såpass.... 

Skrevet

Spørs om det er gammel og permanent møkk eller noe som er en periode pga sykdom o.l

Anonymous poster hash: bb5b2...506

Skrevet

Definer møkk. Er det snakk om katteavføring på kjøkkenbenken eller kaninfarm under sofaen liksom?

Anonymous poster hash: 32ab2...696
Skrevet

Ja, definer møkk.

Her har vi to hunder som legger fra seg dotter med pels så 2 dager uten støvsuging ser ut som 3 uker. Har mørke møbler som jeg må tørke støv av 2 dager i uken og enda da så rekker det å bli tydelig støv på dem.

Så jada, noen vil kanskje mene jeg har. Et møkkete hjem til tider... Og for å toppe det hele er jeg litt rotekopp også :-P

Skrevet

"Det er bedre med litt skitt i hjørnene, enn et rent helvete" :P Jeg er et rotehue deluxe. Greier fiiint å rote til hver eneste overflate på en dag, men vil ikke påstå at det er møkkete (bortsett fra gulvet pga gjørmete poter)...

Med midre det er helsefarlig burde man holde det for seg selv

Skrevet

Foreldrene til ei venninne/nabo av meg hadde det helt grusomt hjemme (de har det forsåvidt ennå). Kasser og rot var stablet omtrent opp til taket og det var en smal sti gjennom gang og kjøkken for å komme inn på stua. Der var det ikke plass til å sitte i sofaen eller på spisestua, så vi satt på gulvet. Gulvet var så skittent at sokkene hang fast når vi gikk... Kjøkkenet var stappet av oppvask, matrester og rot, toalettet var så ufyselig at jeg sprang hjem. Kattekasser/dokasser fulle av skit i hvert rom. Sengene på barnerommene stinket av urin. Støv, skitt og rot overalt! Er det slik (og ikke så ille engang) så burde noen varsles.

Anonymous poster hash: 30de4...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...