lilletrillekruspersille Skrevet 27. november 2013 #1 Del Skrevet 27. november 2013 når får deres små den siste duppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamsenMedToSmå Skrevet 27. november 2013 #2 Del Skrevet 27. november 2013 Min er snart 9 mnd og vi prøver å få til at siste duppen er ferdig innen kl 16. Ofte er den fra 15.30 til ca 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda_S Skrevet 27. november 2013 #3 Del Skrevet 27. november 2013 Ikke senere enn 1430. Dvs våkne senest da:) Denne luren er kort og varer en drøy halvtime, så sover ofte fra 14-1430. Min er 11 måneder, men hadde samme system for en måned siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 27. november 2013 #4 Del Skrevet 27. november 2013 Snuppa mi er 10,5mnd og hun varierer veldig om har en eller to dupper. Har hun en våkner hun stort sett rundt kl 14. Kunne gjerne sovet nærmere kl 15. Har hun to dupper blir hun vekket senes kl 15.30. Hun legges mellom 19 og 20 alt etter hvordan hun har sovet på dagen. Våknes rundt 7.30 på morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #5 Del Skrevet 28. november 2013 to små prinsesser, on 27 Nov 2013 - 21:56, said: Snuppa mi er 10,5mnd og hun varierer veldig om har en eller to dupper. Har hun en våkner hun stort sett rundt kl 14. Kunne gjerne sovet nærmere kl 15. Har hun to dupper blir hun vekket senes kl 15.30. Hun legges mellom 19 og 20 alt etter hvordan hun har sovet på dagen. Våknes rundt 7.30 på morgenen. Dette var akkurat som hos oss:) Samme alder og samme mønster:) Hun virker til å være mest fornøyd med en lang dupp faktisk, "holder" bedre til leggetid da enn hvis hun sover to kortere. Synes det er helt fantastisk at hun sover til 7.30 da:) Mine andre to våknet rundt 04:00 på denne alderen, så håper virkelig dette fortsetter en stund til. Anonymous poster hash: 25a17...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elma82 Skrevet 28. november 2013 #6 Del Skrevet 28. november 2013 Her har hun siste dupp mellom 14 og 15, stort sett. Varer ca 30 min. Nå er hun 11 mnd, men har vel hatt det sånn den siste mnd eller så. Da er hun kjempetrøtt 18 - 18.30, og legges da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrillekruspersille Skrevet 29. november 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 29. november 2013 Vi er tydeligvis inne i en periode hvor velsejenta omjusterer duppetidene sine. Hun var frem til inntil nylig sovet ganske så fast 3 ganger til dagen, til ca samme tidspunkt. Nå er duppetidene helt vilkårlige og antallet varierer mellom 2 eller 3. Jeg lar stort sett henne styre dette selv. Grunnen til seg spør er at jeg ble litt usikker på når jeg skulle/kunne legge henne for den siste duppen uten at det gikk utover nattesøvnen, men de siste dagene virker det som at hun regulerer dette helt selv Mamma må vel innse at babyen er på vei til å bli et barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå