Gå til innhold

Kjip vedr spleiselag på julebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart på julebord, og alle skal ha med hver sin rett, og sende ut mail om hva de tar med.

Ei har med roastbiff, ei annen laks, en har med kamskjell osv. Og så kommer hun jeg syntes tok kaka. Hun skal ha med potetsalat. Er ikke det litt kjipt da?

Anonymous poster hash: cb468...178

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen må jo ha med tilbehøret også vel? Og dessuten er det ikke gratis å lage hjemmelaget potetsalat..

Anonymous poster hash: a5e25...19e
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Kanskje hun lager den selv, noe som tar en del tid? Tilbehør må man jo også ha.

Anonymous poster hash: 0ee24...aae
Skrevet

Hvorfor er potetsalat så kipt å ta med?

Skrevet

Hvorfor var det kjipt? Det er mer arbeid å lage det enn å klæsje en laks på et fat.

Hva bidrar du med da?

Skrevet

Jeg lager ofte hjemmelaget potetsalat til slike spleislag, og den er ikke gratis, og det tar tid å lage, så jeg synes ikke det var kjipt! =)

Skrevet

Kanskje hun så over hva de andre skulle ha med (høres ut som det var mye fisk og kjøtt), så at det manglet tilbehør, og tok på seg å lage det? Jeg er forøvrig vant til at folk tar med alt fra 1-3 ting, litt avhengig av hva ting koster, og hva som allerede er "tatt". Kjipt med et julebord med bare kjøtt/fisk ;)

Skrevet

Bedre enn en tidligere kollega av meg som på et tilsvarende arrangement hadde med en halv loff.

Skrevet

Den syns jeg ikke var kjip. Det koster mer å lage potetetsalat selv enn å raske med seg en pakke fra delikat på rema.. Dessuten krever det også en del arbeid :)

Hadde vært kjipt om hun hadde foreslått å ta med seg en loff feks. Hadde ei venninne som sa at hun skulle stå for brødet, hun hadde kjøpt EN loff fra coop extra til den nette sum av 6, 90. Denne loffen skulle forøvrig holde til 15 stykker, da er du KJIP.

Skrevet

Noen må jo sørge for tilbehøret også, kan ikke sitte på et julebord og spise bare kjøtt og fisk...

Hjemmelaget potetsalat må da være en super ting å ta med til et spleiselag.

Anonymous poster hash: 4e908...b3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...