Gå til innhold

Synest det er dårlig gjort av tannelgen at jegmå punge ut for en feil de har gjort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får 6mnd siden så måtte jeg rotfylle en tann og har i ettertid vært plaget med en del vondt etter dette.

I dag fikk eg vite at det er bettenelse i roten sm ha godt oppåver i kjeven, noe som resulterer til en rotfylling eller et kirurgisk inngrep som jeg må betale :(

Tenker at de ikke har gjort grundig nok forarbeid og renset godt nok.

Hva tenker dere ??

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har opplevd det samme, og det er surt. Kosta meg tilsammen 18.000 før jeg tilslutt måtte trekke den. Alt fordi tannlegen jeg først var hos ikke sjekket om tanna hadde 3 kanaler istedenfor 2...

Skrevet

Synest?

Det heter synes...

Anonymous poster hash: 0b6e4...ff6

Skrevet

Synest?

Det heter synes...

Det heter betennelse og oppover.

Gjest Julia1984
Skrevet

Tror dessverre du ikke kan laste tannlegen for dette. Betennelse i slike inngrep er alltid en risiko.

Skrevet

jeg har dysleksi - så synd om du henger deg opp i skrivefeilene her ine. Da får du en fulltids jobb som er jævlig dårlig betalt ;)

Annonse

Skrevet

En tannlege ødela to av tennene mine, og jeg er sint over at jeg må betale dette.

Har du sett på mulighetene for klage?

Anonymous poster hash: c3be1...edc
Skrevet

skal snakke med de neste uke . Klagde du? hvordan gikk det event?

Skrevet

http://www.hvakostertannlegen.no/artikler/Slik+klager+du+p%C3%A5+tannbehandling

Ville snakket med tannlegen først. Kom infeksjonen med en gang, eller gikk det ei stund? Fikk du noen beskjed om behandling/ting du skulle passe på (feks hva du ikke kunne spise, skulle du bruke munnskyllevann osv), har du gjort det/ikke gjort det?

Det er jo mulige komplikasjoner til all behandling...

Når det er sagt, så har tannlegen min fikset "reklamasjoner" gratis uten at jeg trengte å spørre en gang, men om de er pålagt å gjøre det vet jeg ikke.

Skrevet

Jeg opererte ut ei visdomstann i fjor høst, da var det så betent at jeg nrsten ikke kunne åpne munnen. Tannlegen klarte å sette bedøvelsen, kommenterte hvor betent det var å opererte ut tanna. Det gikk noen dager å jeg verka å verka å klarte ikke gape. Tilbake til tannlegen, der hun kommenterte at: huffda, jeg burde nok ventet med å operere den tanna ut til betennelsen var borte.

Måtte betale noen tusen pr besøk. Jeg ble så paff når jeg måtte betale andre gangen at jeg trakk bare kortet å forsvant ut døra!

Heldigvis ikke de store summene, men ble ganske irritert i ettertid over at jeg måtte betale for hennes "tabbe"!!

Skrevet

Var til sjekk hos tannlege og fikk en behandlingsplan med prisoverslag. Når jeg var til første behandling oppdaget han et hull som han ikke så på sjekken. Jeg måtte betale for fyllingen, men kun halv pris siden dette var hans feil (som han sa det). Synes det var helt greit

Anonymous poster hash: f1a7c...e5f
Skrevet

Jeg fikk plager etter en fylling en gang, gikk tilbake og tannlegen fikset opp i det, kostet meg ingen ting. Har gått hos samme tannlegen lenge og kun en gang det har vært komplikasjoner, men da var det en selvfølge for han at jeg ikke skulle betale for det han måtte gjøre for å fikse det.

Anonymous poster hash: d3e9e...1ae

Skrevet

Hvis tannlegen har gjort en feil, så er det alltid mulighet for å klage, først til tannlegen og hvis tannlegen ikke order opp selv, så til fylkeslegen. 

Anonymous poster hash: d08ff...83e

Annonse

Skrevet

Dessverre så går ikke dette på tannlegens regning. Det som er det fine med tannleger. Hvis du ikke vil behandles hos denne tannlegen fordi han gjorde en feil må du likevel punge ut til en annen tannlege.

Anonymous poster hash: b8a96...568

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...