Gå til innhold

ENDELIG gravid med donor

Anbefalte innlegg

Skrevet

JIPPI ei i familien min er singel og blitt gravid med donor i Danmark etter gjentatte forsøk og 2 aborter. Jeg er så glad på hennes vegne, dette er selvfølgelig superhemmelig og vil være det en god stund! Håper bare det går bra denne gang, unner henne virkelig det!

Følte bare for å dele, siden jeg holder på å sprekke :-) 

Anonymous poster hash: c26ee...dde
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en lykke =)

Er vi like heldige kan vi si det samme om en ukes tid =) 

Skrevet

Hyggelig :)

Anonymous poster hash: f6dce...0ef
Skrevet

Så flott! Kjempefint at det finnes alternative måter å bli mor på.

Anonymous poster hash: 9e77d...72a

Skrevet

Ja men så moro! :D

Fint at det er mulig ja, synd at det ikke er mulig her i Norge.

Anonymous poster hash: 39686...b7b
Skrevet

Ja jeg synes det er så "modig" å ta det steget for å kunne bli mor! Det er ofte en "snakkis"  at dersom jeg ikke hadde fått barn, ville jeg reist til danmark :-) Men tror det er enklere sagt enn gjort, egentlig??? Uansett jeg heier virkelig på alle dem som gjør det :-) .  HI

Skrevet

Ja jeg synes det er så "modig" å ta det steget for å kunne bli mor! Det er ofte en "snakkis"  at dersom jeg ikke hadde fått barn, ville jeg reist til danmark :-) Men tror det er enklere sagt enn gjort, egentlig??? Uansett jeg heier virkelig på alle dem som gjør det :-) .  HI

Du sier noe der ja. Det handler jo om frykten for å gi opp håpet om en kjernefamilie. Men virkelig tøffe de som gjør det! Og kjempepositivt for barna som fødes inn i en familie der de er 110% ønsket og elsket fra lenge før de er til. :)

Anonymous poster hash: 39686...b7b

Skrevet

synes ikke det er bra for barnet, håper det virkelig blir forbudt. ungen trenger 2 foreldre

Anonymous poster hash: 0a47a...089
Skrevet

Anonym bruker, on 27 Nov 2013 - 16:36, said:

synes ikke det er bra for barnet, håper det virkelig blir forbudt. ungen trenger 2 foreldre

Vi behøver heller et forbud mot at gammeldagse, kjipe, navlebeskuende mennesker får lov til å bli foreldre. Anonymous poster hash: 9e77d...72a
Skrevet

Jaha? Du som syntes barn trenger to forbedre mener du da at de som eventuelt blir enker/single Ila graviditet eller etter de har fått barn skal gi de bort?

Selge de på finn da eller?

Skrevet

Jeg har selv tvillinger som er blitt til ved hjelp av donor. Hun har mye å glede seg til. Og til dere fordomsfull anonyme brukere; Alle forskning viser at det går bra med disse barna; De er planlagt, etterlengtet, ønsket og har ressurssterke mødre som er veldig dedikerte!

Skrevet

Så bra:)

Man har ingen garantier om man starter med to foreldre heller. Dessuten finnes det mange dårlige foreldre som er sammen, at man er singel sier ikke noe om hva man kan gi et barn:)

Skrevet

Selv om man har en mann, er det ikke sikkert at han blir til graviditeten er slutt, engang! Og jeg vil påstå at å ha en dårlig far som skuffer gjentatte ganger, er mye mer skadelig en å ikke ha en far!

Dessuten er det ikke sikkert at de aldri får to foreldre. Mange finner seg partnere med barn, adopsjon er en mulighet, og med åpen donor, får barnet til og med møte donor hvis barnet ønsker det!

Jeg syns en slik kommentar du kommer med er ufattelig lite gjennomtenkt, og vitner om dårlig kunnskap.

Skrevet

Det ingen barn trenger, er å møte de holdningene du viser her.

Skrevet

Jeg kjenner en som gjorde det og som ble gravid med trillinger :o

Hun fikk litt mer enn hun håpet på, men har taklet det utrolig bra og har nå tre friske og flotte barn.

Men jeg hadde nok håpet på en av gangen om jeg var alene altså :)

Anonymous poster hash: 0b569...15b

Skrevet

Hei :-)

Veldig kjekt å lese svar fra dere :-) Er enig med de "fleste"* her :-) Selv om et barn blir til i et LYKKELIG forhold, så er det ikke sikkert denne "idyllen" varer evig, uansett hvor sikker man i utgangspunktet er at dette skal vare evig :-( Det er bare til å se på skilsmisse statistikken det.....

Uansett er det slik at for oss kvinner tikker den biolgiske klokken! Det er her snakk om en dame som var i to langvarige forhold. Helt siden hun var lita drømte hun om å bli mor :-) Siste samboer vil vente og vente med å får barn, men hun nærmet seg jo tilslutt ubønnhørlig en alder der det ville bli for sent å få egne barn. Hun sa at dersom de skulle få barn sammen, måtte det skje SNART! Da fant en ny dame og stakk fort!!!! I slutten av 30 årene stod hun dermed alene igjen og det ville dermed HASTET å finne ny mann :-( Men det tar tid å etablere ett forhold og det er ikke alltid drømmemannen og den perfekte far til dine evt fremtidige barn står på hushjørnet og venter :-( Jeg hadde veldig vondt av henne, samboeren sa aldri at han ikke ville ha barn, de var sammen i årevis men han holdt henne på vent ang barn helt til det ikke gikk lenger :-(

SÅ DERFOR ER JEG UTROLIG STOLT OVER AT HUN TOK SAKEN I EGNE HENDER! Så får vi heller håpe på at drømmemannen dukker opp til slutt :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...