Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Hvor mange "kurer" i året? Hvilken effekt har det på deg? Langtidseffekt- har du fått solskader, tidlig aldring av huden eller andre negative effekter? Jeg har selv hatt en veldig vellykket behandling, men ser selv at jeg snart på på an igjen. Liker det veldig godt ettersom annen behandling ikke biter på meg, men er samtidig litt skeptisk.. Anonymous poster hash: e1026...244
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Opp⬆️ Anonymous poster hash: e1026...244
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Ingen?? :/ Anonymous poster hash: e1026...244
Sjokoman Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Tok solbehandling da jeg var i tenårene. Hjalp ikke:( kun den ekte solen og saltvann som hjelper meg, gleder meg til sommeren! Hater den f... Psoriasisen..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Jeg tar lysbehandling, endelig. Har gått i tjue år med kortison, og nå trenger jeg det nesten ikke lenger. Jeg har ikke holdt på lenger enn i halvannet år, ennå. Har tatt jevnlig lys, hvor jeg er nødt til å øke i perioder med 2-3 behandlinger i uka, og noen ganger har jeg hatt lengre pauser (og blitt skikkelig ille igjen). Jeg prøver helst å gå jevnt til behandling, vedlikeholde med omtrent en gang i uka. Har i alle fall ikke merket noen negativ effekt. Anonymous poster hash: 02dd0...096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå