Gå til innhold

Nå trenger jeg virkelig at noe ser hit å hjelper meg:(

Anbefalte innlegg

Er såå frustrert. På søndag tok jeg en graviditetstest, alle cb +. 8dpo. Den var svakt positivt, streken forsvant litt etter ca 10 min, når den tørket er det en tykk veeeldig svak blå strek. Mandag 9 dpo kom tok en til samme skjedde her, tok 1 til på samme urin og samme resultat på den også, igår 10 dpo tok jeg en ny samme greia her også streken synes godt, forsvinner etter noen minutter også når det tørker så er den tykk men veldig svak, 11dpo idag skjer det samme bare at den ikke har tørket ennå, men den blir ikke sterkere?

Har tatt blodprøve idag men det er litt ventetid. Vær så snill å hjelp meg. Helt sliten jeg.

Anonymous poster hash: ebb4a...bcc

Fortsetter under...

Er fortsatt bare 10 dpo da. Vet til du egentlig skulle hatt mensen og sjekk da :) hcg skal jo egentlig doble seg i begynnelsen annenhver dag, men ja du er fortsatt tidlig i prosessen? :) lykke til!

Anonymous poster hash: 5244d...9a4

Ja har fått det et par ganger og da er det gjerne synålstreker. Bare merkelig at testene forblir de samme. Ikke svakere men ikke sterkere. Sitter her med 6 tester som viser det samme. Hmm

Anonymous poster hash: ebb4a...bcc

Annonse

Det må ha hCG i kroppen for å positiv test, svak eller ei, og særlig med så mange prøver du har prøvd! Ser det er en uke siden nå... har du prøvd en ny test?

Ikke med CB + nei, er noe fargestoff der som kan lage tynne streker om man ikke er gravid. Opplevde dette flere ganger, negativ med andre, mer sensitive tester. Er streken bred er det noe annet - da er det hcg der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...