Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Som røyker rullings på fritiden... Anonymous poster hash: a9bd3...99b
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Ok Anonymous poster hash: bc2fd...d72
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Gjør vi det? Jeg trodde jeg var sporty, omsorgsfull, løsningsorientert, kreativ og profesjonell i henhold til taushetsplikt. Og røyke har jeg aldri gjort og jeg har ikke dårlig råd. Anonymous poster hash: bd2dc...f37
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Hehe, det er det inntrykket jeg har også egentlig, med unntak av den rullingsrøykinga Har jobbet i barnehage og makan til skravlekjerringer altså. Kaffekoppen er viktigere enn unga (foreldrene var veldig fornøyde da) Anonymous poster hash: 23dc6...555
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 nettopp pga av slike meninger at vi er lavtlønnede og har et yrke uten stolthet... Anonymous poster hash: 2afb5...f09
Peispå! Skrevet 27. november 2013 #7 Skrevet 27. november 2013 i min barnehage er de underbetalte, hardtarbeidende damer som tar hånd om barnet mitt på aller ypperste vis!
sug lut Skrevet 27. november 2013 #8 Skrevet 27. november 2013 Og anonyme er talentløse provokatører.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #9 Skrevet 27. november 2013 i min barnehage er de underbetalte, hardtarbeidende damer som tar hånd om barnet mitt på aller ypperste vis! Godt det finnes foreldre som deg! Anonymous poster hash: bd2dc...f37
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #10 Skrevet 27. november 2013 i min barnehage er de underbetalte, hardtarbeidende damer som tar hånd om barnet mitt på aller ypperste vis! I min også! I tillegg til tilsvarende menn. Fantastiske folk alle sammen, jeg er utrolig takknemlig for at barna mine får være sammen med dem. Anonymous poster hash: 87e2d...fde
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #11 Skrevet 27. november 2013 nettopp pga av slike meninger at vi er lavtlønnede og har et yrke uten stolthet... Anonymous poster hash: 2afb5...f09 nettopp den holdningen din gjør at du ikke har stolthet og du opprettholder lavtlønnsstatusen til jobben din.. Andres holdninger kan ikke gi deg stolthet, det må du finne selv. Og det er mange barnehageansatte som ødelegger ryktet og gir det lav status. Slik vil det alltid være når det er stor andel av ufaglært arbeidskraft dessverre. Synd for de som er flinke og tar jobben på alvor, for dem er det definitivt flest av. Anonymous poster hash: 74281...2b4
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #12 Skrevet 27. november 2013 Skravlekjerringer som ikke gjør jobben sin finner man overalt, jeg er glad jeg for at noen ønsker å jobbe i barnehage! Hva skulle vi gjort uten? Skam at det er så dårlig betalt, de passer på det viktigste i livet vårt! Burde være høyere krav til utdanning og lønn deretter!! Så lenge de er omsorgsfulle, pedagogiske, snille og flinke med barna og gjør jobben sin kan de skravle så mye de vil for min del! Anonymous poster hash: dd3b4...1c0
*Lykkelig 1984* Skrevet 27. november 2013 #13 Skrevet 27. november 2013 Jeg er kjempe glad i de ansatte i bhg jeg! Og jeg har ikke det inntrykket:)
Klarer selv! Skrevet 27. november 2013 #14 Skrevet 27. november 2013 Jeg har til dags dato aldri opplevd at noen av de ansatte drikker kaffe, snakker med hverandre eller foreldrene uten at samtaleemnet er barnet, røyker rullings ol. Det jeg derimot har opplevd er svært profesjonelle, varme, åpne og omsorgsfulle mennesker som har en utrolig evne til å møte barnet på barnets egne premisser.
klishe89 Skrevet 27. november 2013 #15 Skrevet 27. november 2013 Det finnes sikkert dem også, men min erfaring er at aller fleste er veldig flinke.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #16 Skrevet 27. november 2013 Barnehageansatte er som oftest flinke - men jammen om de kan slenge med leppen også! <---- ERFART Anonymous poster hash: 88491...91f
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 27. november 2013 #17 Skrevet 27. november 2013 Over alt der det finnes kjerringer, fins det alltid et par skravlekjerringer.. Og overalt der det finnes folk, er det noen som røyker. Barnehageansatte eller ikke.. Søtt forsøk på å provosere Hi, men tror den eneste sure skravlekjerringa i denne diskusjonen er deg
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #18 Skrevet 27. november 2013 Over alt der det finnes kjerringer, fins det alltid et par skravlekjerringer.. Og overalt der det finnes folk, er det noen som røyker. Barnehageansatte eller ikke.. Søtt forsøk på å provosere Hi, men tror den eneste sure skravlekjerringa i denne diskusjonen er deg Jeg nei, jeg mente det jeg skrev... Enkelte personer ja! Du behøver ikke svare, kjære deg! Anonymous poster hash: a9bd3...99b
Nullstress;) Skrevet 27. november 2013 #19 Skrevet 27. november 2013 Men jaggu er vi gode å ha! Du må vel på jobb, eller hva??? Jeg jobbet i bhg ttidligere... Og ja, det finnes skravlekjerringer der. Og de finnes på sykehuset, offentlige kontorer, rasturanter, skoler og over alt ellers! Ikke minst her inne
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #20 Skrevet 27. november 2013 Jeg digger de som jobber i barnehagen til barna mine. Spesielt assistentene! De er varme og sprudlende personer. Anonymous poster hash: eb1a9...cc9
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 27. november 2013 #21 Skrevet 27. november 2013 Over alt der det finnes kjerringer, fins det alltid et par skravlekjerringer.. Og overalt der det finnes folk, er det noen som røyker. Barnehageansatte eller ikke.. Søtt forsøk på å provosere Hi, men tror den eneste sure skravlekjerringa i denne diskusjonen er deg Jeg nei, jeg mente det jeg skrev... Enkelte personer ja! Du behøver ikke svare, kjære deg! Anonymous poster hash: a9bd3...99b Du bare babler kjære deg.. Er du full?
Gjest Anybody Skrevet 27. november 2013 #22 Skrevet 27. november 2013 I barnehagen til datteren min er de fantastiske. De gjør en super viktig jobb. Jeg håper de både har stolthet til jobben sin og høy lønn. Det byrde de og fortjener de.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #23 Skrevet 27. november 2013 Er glad jeg jobber i den barnehagen jeg jobber i!!! Ingen røykere, ingen sladredamer/menn, bare mennesker som er opptatt av unga!Samme med de som jobber i mitt barns barnehage. Tror vi er i de "få" moderne barnehagene gitt :-) Anonymous poster hash: af5db...f0f
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #24 Skrevet 27. november 2013 Hvor i landet er dette da HI? Anonymous poster hash: 3fd60...32c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #25 Skrevet 27. november 2013 Som røyker rullings på fritiden... Anonymous poster hash: a9bd3...99b Regner med du ikke har barna dine i barnehage da? Anonymous poster hash: 46b69...386
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå