Gå til innhold

Kvinne, 41 år og jomfru?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere? 

Anonymous poster hash: 033be...fc7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars.

Anonymous poster hash: 0e48c...392
Skrevet

Jeg tenker at det ikke hadde passet meg, men så lenge hun trives med det, er det vel fint.

Anonymous poster hash: a8d25...dbf

Skrevet

Aseksuell eller ufattelig sær / stygg / snål / merkelig / asosial, psykisk syk eller utviklingshemmet

Anonymous poster hash: 27992...b74
Skrevet

Tenker ingenting spesielt om det. Hvis det er selvvalgt så er det jo helt greit. Hvis det er fordi hun ikke har funnet riktig partner så synes jeg det er synd.

Skrevet

Tenker ingenting spesielt om det. Hvis det er selvvalgt så er det jo helt greit. Hvis det er fordi hun ikke har funnet riktig partner så synes jeg det er synd.

Det letteste i verden er jo å finne en å pule. Man trenger ikke akkurat vurdere vedkommende som fremtidig partner.

Skrevet

At hun ikke har noen kjønnssykdommer

Anonymous poster hash: b2209...298

Skrevet

Jeg tenker: Kvinne, spre dine knær og slipp den stakkars musa fri! Men husk hjelm, for det kan bli en humpete tur...

Men ellers, er det et frivillig valg, og både mus og kvinne er tilfreds med det, så er det helt fint. Om det er ufrivillig fangenskap det er snakk om, så er det trist uansett. 

Anonymous poster hash: 3ccb7...00c
Skrevet

Synes det høres kult ut!

Anonymous poster hash: bc310...caf
Skrevet

Synes? Jeg har ikke noe å basere et synspunkt på. Derimot blir jeg nysgjerrig på hvorfor det er sånn. Selvvalgt? I så fall hvorfor? "Ufrivillig"? I så fall, på hvilken måte?

Anonymous poster hash: df8ac...eec
Skrevet

Min kusine er jomfru og hun er 33. Hun er liksom ikke den typen og er litt merkelig. Jeg mistenker at hun er lesbisk.

Anonymous poster hash: dfcf8...648

Skrevet

Jeg kjenner forøvrig en mann på 38 som er jomfru. Kanskje de kan slå seg sammen?

Anonymous poster hash: dfcf8...648

Skrevet

Fordommene som automatisk popper opp sier meg at dette er en kvinne som har vært mye ensom. Føler umiddelbart litt medlidenhet for henne. Ikke fordi hun ikke har pult, men pga denne ensomheten. 

Anonymous poster hash: 31701...b09
Skrevet

At hun er jomfru i seg selv spiller jo ingen rolle (unntatt kanskje for henne selv, om det ikke er et ønske). Men jeg tenker at det er såpass uvanlig at det kan ligge ting bak som er nokså trist. 

Tidligere misbruk (evt. uten samleie da), dårlig selvbilde/kroppsbilde, sosial angst, tvangstanker... 

Hvis hun "aldri har møtt den rette" er det kanskje også et tegn på en som ikke helt klarer å slippe livet til.

Anonymous poster hash: e7c4e...7b0
Skrevet

Det letteste i verden er jo å finne en å pule. Man trenger ikke akkurat vurdere vedkommende som fremtidig partner.

Sant så sant, men noen vil ikke pule uten kjærlighet og løfte om evig troskap. Å det må vel være greit det også? ;-)

Skrevet

Sant så sant, men noen vil ikke pule uten kjærlighet og løfte om evig troskap. Å det må vel være greit det også? ;-)

Kan bli fint lite puling av sånt.

Skrevet

Hvorfor må vi mene noe om det? Det er da en høyst privat sak som andre ikke har noe med?

Anonymous poster hash: beea3...728

Skrevet

Fare for det ja, men det man ikke har had savner man kansje ikke heller? Jeg fungerer selv svært dårlig uten regelmessig puling, sånt blir i hvertfall jeg gretten av!

Skrevet

Åpenlyst, er det ikke akkurat det vi har snakket om fra innlegg nummer én?

Anonymous poster hash: a8d25...dbf

Skrevet

Jeg syntes synd på henne og lurer på hva som er galt. Vonde opplevelser, handicappet, ekstremt sjenert, asexuell. Det er ikke normalt, så noe rart er det. Jeg hadde ikke dømt henne som menneske da, og ville uansett vært hennes venn.

Anonymous poster hash: 9ca31...9a5

Skrevet

Tenker at det er uvanlig, og lurer litt på hvorfor :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kan være at hun er av de som ikke vil ha sex før ekteskap, men aldri har funnet den rette, det finnes faktisk de som lever på det viset enda ja... Hvorfor ha sex bare for å ha sex? Hvorfor ikke bare godta at ikke alle tenker likt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...